Søg Garagen Hej Gæst! Register

Startproblem (update)
#1
..
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
..
Svar
#3
Måske du er så fed at den ikke har nok kræfter til at bære dig ordenligt før den er oppe i omdrejninger. Grin


FLABET... :oops:
www.Kemikongen.com ;)

Gilera Storm'en er rundet de 15.000 kilometer - Kørt af mig på et enkelt år ;).
Jeg kører nu hovedsagligt på min Aprilia SX.
Svar
#4
Christian Skrev:Måske du er så fed at den ikke har nok kræfter til at bære dig ordenligt før den er oppe i omdrejninger. Grin


FLABET... :oops:

Harharhar :x
Svar
#5
saih Skrev:Harharhar :x

:wink:
www.Kemikongen.com ;)

Gilera Storm'en er rundet de 15.000 kilometer - Kørt af mig på et enkelt år ;).
Jeg kører nu hovedsagligt på min Aprilia SX.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
saih

Personligt plejer jeg at lade min scooter stå i tomgang lidt, når jeg koldstarter den. Mange jeg kender, starter deres scooter, og så ellers bare fuldgas. Det har den bestemt ikke godt af!

Nu ved jeg ikke hvad der er galt med din cpi, men det kunne tyde på at være entet et problem med karburatoren, eller din membran.
Svar
#7
hellbinde Skrev:saih

Personligt plejer jeg at lade min scooter stå i tomgang lidt, når jeg koldstarter den. Mange jeg kender, starter deres scooter, og så ellers bare fuldgas. Det har den bestemt ikke godt af!

Nu ved jeg ikke hvad der er galt med din cpi, men det kunne tyde på at være entet et problem med karburatoren, eller din membran.

Problemet er nok i bund og grund, at det er en cpi.. Grin
www.Kemikongen.com ;)

Gilera Storm'en er rundet de 15.000 kilometer - Kørt af mig på et enkelt år ;).
Jeg kører nu hovedsagligt på min Aprilia SX.
Svar
#8
Christian Skrev:Problemet er nok i bund og grund, at det er en cpi.. Grin

Grunden til jeg fortrækker at spørge på billig-scooter frem for scootergalleri, er at man undgår disse bemærkninger.

(damn you chrille! :roll: )
Svar
#9
saih Skrev:Grunden til jeg fortrækker at spørge på billig-scooter frem for scootergalleri, er at man undgår disse bemærkninger.

(damn you chrille! :roll: )

Som du kan se, undgår man dem ikke helt :woot: :wootdance:
www.Kemikongen.com ;)

Gilera Storm'en er rundet de 15.000 kilometer - Kørt af mig på et enkelt år ;).
Jeg kører nu hovedsagligt på min Aprilia SX.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Christian Skrev:Problemet er nok i bund og grund, at det er en cpi. Grin

Og sådan en mening, skal man holde for sig selv, også selv om der er er en smiley, vedhæftet. Vi rakker ikke ned på medlemmers køretøjer, herinde. De har det køretøj, de nu synes er bedst til deres behov. At CPI generelt har et dårligt rygte, skal ikke gå ud over Saih.
Svar
#11
Hejsa.

Nu ved jeg ik om saih og Christian kender hinanden, men lige meget hvad kan man ski godt talte pænt. Det gør vi andre som også kender hinanden fra ture - chatten og privat.

Jeg vil tro at det ligger i en rensning af din karburator. Hjælper en rensning ik ville jeg forslå at du tjekker din indsugningsmenbranblade.

Mvh.
tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#12
Selv hvis benzinhanen på tanken er utæt, så skulle nåleventilen i karburatoren kunne lukke. Læs her: http://www.billig-scooter.dk/about6492.h...=sv%F8mmer

Når du starter motoren, så prøv at holde hånden let for indsugning, herved vil motoren få en lidt federe benzinblanding, hvad der svare til mere choker. Hvis det hjælper så er det din choker der er fejl på.

Men derudover er det da ikke de helt store problemer du har, det er vist ikke helt unormalt at motoren først trækker helt godt efter et par hundred meter.
Fortid mange biler og mortorcykler- NU Kawasaki er6f
Svar


Forum spring: