Søg Garagen Hej Gæst! Register

Afmontering af skjolde? Stalker ejere se :(
#1
Nu ved jeg at et par stykker her inde har en Stalker, så det kunne være en mulighed at hjælpe mig med at få det skjold af, der sidder under sædet.. :oops:

Jeg har skruet de 3 skruer ud under sædet, så man kan tage pladen ved benene frem/af.
Så har jeg taget de 2 skruer lige over nummerpladen, og de 2 lige under bagagebæreren.
Jeg har også taget en skrue i hver side nede ved fødderne, i et "hul" der går ind i nogle sorte små skjolde.
Alle skruerne på nær dem under sædet kan ses her:
[Image: album_pic.php?pic_id=2110]

Nu kan jeg ikke finde flere skruer, men jeg kan godt nok heller ikke få skjoldet af.. Jeg kan heller ikke se nogle steder hvor der er en "samling" mellem 2 skjolde, og jeg kan ikke få det til at klikke af??

Noget vejledning, please Ked af det
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Øv ingen svar Ked af det
Det sidder fast på en eller anden måde jeg ikke kan finde ud af, måske er jeg bare meeeget dum, men en eller anden ved det vel.
Måske er der noget andet man skal have af først?
Svar
#3
Tror du skal have sædet og sædekassen af også.
Der kan nemt skjule sig en skrue eller to derunder. Smil

Så pil den af og kik godt efter.

Svar
#4
Sædekassen kan jeg slet ikke få af. Aner ikke hvordan.
Kan slet ikke se nogle skruer der holder den fast, det eneste jeg har kunnet få af, er en lille boks der nede.
Svar
#5
Nu har jeg ingen anelse om hvordan stalker er opbygget, men hvis det er ligesom runner, nrg osv så skal du have sideskjolde af før du kan få sædekassen skruet løs.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Ja det tror jeg også, problemet er at få sideskjoldene af Smil)
Svar
#7
Echo Skrev:Sædekassen kan jeg slet ikke få af. Aner ikke hvordan.
Kan slet ikke se nogle skruer der holder den fast, det eneste jeg har kunnet få af, er en lille boks der nede.


Når du åbner sædet og tømmer sædekassen for indhold, burde du kunne se 2 skruer i bunden, ud mod fodpladen. og 2 skruer baguden mod benzintanken. Det sidder der ihvertfald på BiG'en når man åbner sædet, og når de skruer er fjernet kan man hive sædet /sædekassen op.
Svar
#8
Det ser ikke ud til at man kan det på min. Der er 2 skruer ud mod fodpladen, men ingen bagved.
Det hele er også 1 stykke, med benzintank og det hele. Og sideskjoldene sidder over kanten af kassen.
Svar
#9
hej Echo..

Nu kender jeg desvære ik til stalker. På Neo´sen sidder er en skrue i hver side som holder den lille skærm under tanken ( over baghjulet ). På min skal jeg løfte lidt op i det plastik som sidder ved sadllåsen i den ende mod sadlrummet.

Har du tjekket at der ik sidder noget inde bag dit baglygteglas??, for hvis det er helt rigtig ( åndsvagt ) skal man pille skruerne ud i baglygten på Neo`sen for at få siddeskjoldene af.

Mvh
tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Tempo, tak for rådet. Det ser jeg på når jeg kommer tilbage, nu er der lige en uges ferie, så jeg kan ikke checke her inde Smil
Hvis der er nogen med en Stalker (eller andre) der evt. ved hvordan det gøres, må man meget gerne skrive her alligevel :P
Svar
#11
Jeg har skildt en stalker ad utallige gange, så kan godt fortælle dig hvordan, men det er ligesom lidt lettere når man står med den i hænderne Grin

Du skal afmontere bagspoileren eller hvad man kalder det først, under det sidder der flere skruer, mener faktisk også baglygten skal af. Der burde også sidde noget hvor de er samlet foran? Den du snakker om nede ved fødderne er en M8 bolt ikke? Det er ikke en skrue.
Svar
#12
Hey, nej den nede ved fødderne er den skrue nederst til højre i det her billede:
http://speedline.dk/scooter/item.php?ItemId=2399

Så man skal altså både have det stykke af, hvor bagagebæreren sidder, og baglygten.
Okay.

Edit: Ja den sad fast under spoileren, og den sad en lille smule fast under blinklyset Smil
Tak.. *Thumb up*
Svar


Forum spring: