Søg Garagen Hej Gæst! Register

Listo 45 skal... skal ikke købe
#1
Hej med jer...

Jeg er blevet tilbudt at købe en helt NY Listo 45 til 6000.-

Men er lidt i tvivl om jeg skal købe denne, da den jo ikke forhandles mere.

Eller skal jeg bare skyde de sidste kr. i og så købe en city-scooter Trend ?
eller skal jeg kikke efter noget helt andet evt.

Er fuldstændig på herrens mark hvad dette angår, dog at det gerne må være en 4-takter.

Havde indtil for 10 dage siden en Suzuki Estilette som jeg var rigtig glad for, men der var åbentbart andre som ikke syntes jeg skule beholde glæden desværre Græder væk var den på blot 12 min.

Venlig Hilsen
Carola
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Carola Skrev:Hej med jer...

Jeg er blevet tilbudt at købe en helt NY Listo 45 til 6000.-

Men er lidt i tvivl om jeg skal købe denne, da den jo ikke forhandles mere.

Eller skal jeg bare skyde de sidste kr. i og så købe en city-scooter Trend ?
eller skal jeg kikke efter noget helt andet evt.

Er fuldstændig på herrens mark hvad dette angår, dog at det gerne må være en 4-takter.

Havde indtil for 10 dage siden en Suzuki Estilette som jeg var rigtig glad for, men der var åbentbart andre som ikke syntes jeg skule beholde glæden desværre Græder væk var den på blot 12 min.

Venlig Hilsen
Carola

Køb Listo'en, du kan jo stadig få reservedele til den, i en del år endnu. Eller måske Sym Mio'en omtalt andetssteds(koster dog 12.000 kr).


Sørgeligt man ikke kan have sine ting i fred. Køb evt en alarm til den nye, plus nogle gode(dyre) låse.
Svar
#3
vil gerne vide hvor den er til salg til de kroner da jeg selv vil have en
Svar
#4
Hej "gæst"

Der desværre kun den ene til salg
Svar
#5
Jps Skrev:Køb Listo'en, du kan jo stadig få reservedele til den, i en del år endnu. Eller måske Sym Mio'en omtalt andetssteds(koster dog 12.000 kr).


Sørgeligt man ikke kan have sine ting i fred. Køb evt en alarm til den nye, plus nogle gode(dyre) låse.

Hej Jps

Hvordan er priserne på reservedele til den Listo ?

Og ja, den næste bliver fremover lænket til en kampvogn fra hæren af Blink med øjet

da jeg tvivler på at Suzukien blev trillet væk... = ratlås, lås i skivebremse, og kædelås på baghjulet

Carola
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Carola Skrev:Hej Jps

Hvordan er priserne på reservedele til den Listo ?

Og ja, den næste bliver fremover lænket til en kampvogn fra hæren af Blink med øjet

da jeg tvivler på at Suzukien blev trillet væk... = ratlås, lås i skivebremse, og kædelås på baghjulet

Carola

Jeg ved det ikke, men det er der andre herinde der ved, heldigvis. Smil

Når der stjæles scootere bliver de enten kørt væk i last/varebil, eller også har de en boltsaks med, der kan klippe de mest almindelige låse Ked af det.
Svar
#7
reservedele til Listoen er generelt meget billige, du kan se dem alle på dette link: http://www.lindbergmotor.dk/index.php?id=104
Priser + moms.
Kenneth Skou

Fun is not a straight line
Svar
#8
Til den gæst der ikke kunne finde listo til salg; prøv Anders ved Slagelse Auto, det er muligt han har et par stykker tilbage.
Kenneth Skou

Fun is not a straight line
Svar
#9
[quote="Jps"]Sym Mio'en omtalt andetssteds(koster dog 12.000 kr).
quote]

Den er bare ufattelig svær at komme i nærheden af. Min levering er blevet udsat to gange nu. Græder

Ikke fordi jeg dør af det, men når man har sat sig op til det er det alligevel en skuffelse.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Carola>> Har man købt ny scooter? Spørgsmålstegn
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar
#11
Til gæsten der manglede en listo til 6000,-
Jeg har en demo der har kørt ca 10 km den kan du få for 6000,-
Det er dog ingen listo men en Kinroad men det er stort set det samme
Svar
#12
Herr Jensen Skrev:Carola>> Har man købt ny scooter? Spørgsmålstegn

Ja, og den kører rigtigt godt, og samtidigt stille samlignet med den jeg havde før.

Eller dvs. som jeg har igen Griner Nærpolitiet havde fundet den her i weekenden, juhuu....
MEN desværre er alle låse splittet af og en del plastic ødelagt, nr.plade smidt væk osv. dog stadig køreklar, så jeg har valgt at afmelde den på motorkontoret, og se om der skulle dukke en køber op som den står nu. evt. til reservedele

Carola
Svar


Forum spring: