Søg Garagen Hej Gæst! Register

Indstilling af tomgang?
#1
Hej derude (:

Hvordan stiller man sin scooter, så den står helt rigtigt i tomgang, jeg kan ikke få den til at stå rigtigt bare ved at skrue på tomgangsskruen(flere har prøvet uden held) hvordan skal jeg stille luftskruen eller hvad skal jeg stille på?

Og det er self en 4-takt scooter, når jeg har oprettet dette emne i 4-takt forummet.
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Sidst jeg havde det problem, skulle mine ventiler stilles.
Svar
#3
Jeg har en scooter magen til din martin, jeg kan heller ik få den stillet ordenligt. Den går op og ned hele tiden.
Svar
#4
Duxar Skrev:Jeg har en scooter magen til din martin, jeg kan heller ik få den stillet ordenligt. Den går op og ned hele tiden.

Nu ved jeg ikke om din også mangler sådan en rør der er på filter indgangen, men det kan være derfor jeg ekk kan få min til at stå rigtigt. Hvor bor du henne a?
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
#5
Er ikke sikker på hvilket rør du mener? Jeg bor i udkanten af storkbh. Det jo et godt stykke fra Randers Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Duxar Skrev:Er ikke sikker på hvilket rør du mener? Jeg bor i udkanten af storkbh. Det jo et godt stykke fra Randers Smil

Der går et rør fra luftfilteret ind under skjoldene og ind til cylinderen, så den kan få varm luft, og det er den jeg mangler, og så også derfor den ikke vil stå rigtigt i tomgang
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
#7
99amartin Skrev:Der går et rør fra luftfilteret ind under skjoldene og ind til cylinderen, så den kan få varm luft, og det er den jeg mangler, og så også derfor den ikke vil stå rigtigt i tomgang

Er det overtryksslangen du snakker om?(Den der går fra ventildæksler til indsugningsslangen på luftfilteret)

Hvis svaret er ja, så har den slange ikke noget med tomgangen at gøre. Den slange skal kun søgere for at de overskydene oliedampe bliver genbrugt, og ikke bare lukket ud i luften.
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#8
big7000 Skrev:Er det overtryksslangen du snakker om?(Den der går fra ventildæksler til indsugningsslangen på luftfilteret)

Hvis svaret er ja, så har den slange ikke noget med tomgangen at gøre. Den slange skal kun søgere for at de overskydene oliedampe bliver genbrugt, og ikke bare lukket ud i luften.

Den har lige været ved forhandler og han har sat den ved variatorskjoldet, den slange, skal jeg så bare fjerne det lillfe filter det sidder det og sætte op på luftfilteret i stedet?
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
#9
Prøv at tage nogle billleder af det. Jeg forstår ikke hvor du er henne Fortvivlet
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Duxar Skrev:Prøv at tage nogle billleder af det. Jeg forstår ikke hvor du er henne Fortvivlet

Jeg skal prøve, men det bliver ikke lige i dag, for mit hoved har det ekk så godt efter i nat med gutterne blandet med alkohol(ikke god cocktail)
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar


Forum spring: