Søg Garagen Hej Gæst! Register

knækudstødning på en Listo?
#1
Jeg har tænkt på at få knæk, til min Listo og tænkte på om der er nogle, som ved hvor man kan købe det henne?
Eller skal man ha en anden, cylle på for det ?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
listo45 Skrev:Jeg har tænkt på at få knæk, til min Listo og tænkte på om der er nogle, som ved hvor man kan købe det henne?
Eller skal man ha en anden, cylle på for det ?
Hvorfor vil du sætte en knækudstødning på din Listo ? En knækpotte, giver dig intet som helst, da det er en 4 takts maskine. En knæk (eller ekspansionskammer) potte giver kun noget på en totakts maskine, da disse maskiner, modsat 4 takteren, benytter sig af resonansprincippet.

Det er blevet beskrevet tidligere her på forummet, i denne tråd : http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.php?t=5821

Læs den, og spar dine penge.

Dutch
Svar
#3
Haha - Så engang en på SG der havde tunet sin Giantco med 85cc tun cylinder. Så havde han enda købt en Knæk udstødning. Han spurgte hvorfor hans scooter ikke ville køre ordentligt. Forklarede ham så at man ikke kan have knæk på 4-takter. Han blev meget overrasket og skifte omgående til Std. Og derefter kørte den perfekt.
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar


Forum spring: