Søg Garagen Hej Gæst! Register

Tændrør
#1
Nu har jeg efterhånden kørt lidt tid med mit tændrør og her den anden dag mens jeg kørte, så mistede den bare fart og kunne ikke komme op i omdrejninger. Jeg stoppede og kunne derefter køre videre. Det har den nu gjort 3 gange og nu har jeg fået set på tændrøret. Det er sådan en slags her: http://www.scooter-dele.dk/piz.asp?id=30...&mId=1971#

Elektroeden på den ene side er smeltet Fortvivlethock: , og der var en masse koks på, så det er nok den der har drillet. Så her kommer spørgsmålet, hvilket tændrør skal jeg bruge? (evt. se garagen for opsætning)

PS. Det er en 8'er der sidder i nu
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Er det ikke overdrevet at køre med et highend tændrør til den opsætning?
Som jeg ser det er tændrøret for varmt!!
Et ganske almindeligt 7`er burde være nok.

Ville aldrig vælge sådan et tændrør til den opsætning eller for den sags skyld en sportsopsætning.
Tændrøret hører hjemme ved hyperkits og kun der

Svar
#3
russer60 Skrev:Er det ikke overdrevet at køre med et highend tændrør til den opsætning?
Som jeg ser det er tændrøret for varmt!!
Et ganske almindeligt 7`er burde være nok.

Ville aldrig vælge sådan et tændrør til den opsætning eller for den sags skyld en sportsopsætning.
Tændrøret hører hjemme ved hyperkits og kun der

Det er ikke præcist det tændrør jeg brugte, men bare et der også havde det der dobbeltelektrode Grin

Dvs. et normalt 7'er tændrør fra Thansen burde gøre underværker?
Svar
#4
Av, nu bliver jeg i tvivl, kan aldrig helt huske om man skal op eller ned i tal mht til koldere eller varmere tændrør men er 99% sikker på du skal ned, altså som skrevet et 7`er

Svar
#5
russer60 Skrev:Av, nu bliver jeg i tvivl, kan aldrig helt huske om man skal op eller ned i tal mht til koldere eller varmere tændrør men er 99% sikker på du skal ned, altså som skrevet et 7`er

Lav = varm, høj = kold når det drejer sig om NGK rør.

Dutch
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
DutchDK Skrev:Lav = varm, høj = kold når det drejer sig om NGK rør.

Dutch

Hvilket skal jeg så vælge Griner
Svar
#7
DutchDK Skrev:Lav = varm, høj = kold når det drejer sig om NGK rør.

Dutch
De numre på tændrør, er noget kluns Ked af det Man skulle ellers tro, at tallet i typebetegnelsen var standardiseret, men næ,næ. Til min Agility, står der i manualen, at den skal bruge enten
NGK C7HSA eller Champion P-RZ9HC Fortvivlethock: Hvis man ønsker Iridium tændrør er modellen NGK CR6HIX - er du forvirret, for det er jeg!
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#8
h_haugbolle Skrev:Hvilket skal jeg så vælge Griner
Jeg kører med BR8HS til Trophy, TG Silent Pro, og 19 mm karb. Hvis din opsætning ligner, så start med sådan et.

Dutch
Svar
#9
DutchDK Skrev:Jeg kører med BR8HS til Trophy, TG Silent Pro, og 19 mm karb. Hvis din opsætning ligner, så start med sådan et.

Dutch

Jeg kører med sportscylinder, Prestigio udstødning og std karburator. Men en 8'er er jo også det jeg har nu, dog med noget dobbeltelektrode halløj :?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
h_haugbolle Skrev:Jeg kører med sportscylinder, Prestigio udstødning og std karburator. Men en 8'er er jo også det jeg har nu, dog med noget dobbeltelektrode halløj :?
Køb et BR8HS - Ingen grund til at køre med dobbeltelektrode rør til den opsætning. Du kører ikke stærkere af den grund Blink med øjet Spar pengene, og brug dem til noget benzin så du kan komme med på tur Blink med øjet

Dutch
Svar
#11
DutchDK Skrev:Køb et BR8HS - Ingen grund til at køre med dobbeltelektrode rør til den opsætning. Du kører ikke stærkere af den grund Blink med øjet Spar pengene, og brug dem til noget benzin så du kan komme med på tur Blink med øjet

Dutch

Så render jeg ud i Tante Hansen og køber sådan en Grin

Forresten, hvornår er næste tur?
Svar
#12
Køre selv med et nummer 8 til Malossi Sport. Snup et nummer 8 NGK - Fra Thansen så er det fint!
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar


Forum spring: