Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hvor skal der pakninger på?
#1
Hej!

Jeg har en puch maxi k.

Hvis jeg følger vejledningen på denne hjemmeside, hvor skal der så nye pakninger på?

http://www.4gear.1go.dk/tunenpuch.htm


Giv evt. gode råd og tipsFræk
Sætter meget stor pris på, når folk hjælper. Derfor hjælper jeg også så vidt muligt selv.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ankerpeter Skrev:Hej!

Jeg har en puch maxi k.

Hvis jeg følger vejledningen på denne hjemmeside, hvor skal der så nye pakninger på?

http://www.4gear.1go.dk/tunenpuch.htm


Giv evt. gode råd og tipsFræk

Mellem motorblok og cylinder, mellem studs og indsugning på cylinder, og mellem cylinder og topstykke, skal der pakninger på.
Svar
#3
Takker!

Ville det give noget at plane topstykket uden at gøre andre ting?
Sætter meget stor pris på, når folk hjælper. Derfor hjælper jeg også så vidt muligt selv.
Svar
#4
Jps Skrev:Mellem motorblok og cylinder, mellem studs og indsugning på cylinder, og mellem cylinder og topstykke, skal der pakninger på.

Og en pakning mellem udstødningen og cylinderen... :wink:
Peugeot Speedfight 2 AC 08

--------------------------------

When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep - not screaming, like the passengers in his car.
Svar
#5
Ville det give noget at plane topstykket uden at gøre andre ting?
Sætter meget stor pris på, når folk hjælper. Derfor hjælper jeg også så vidt muligt selv.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
CJ92 Skrev:Og en pakning mellem udstødningen og cylinderen... :wink:


Ups. Ja den glemte jeg i farten. :oops: Smil
Svar
#7
Ankerpeter Skrev:Ville det give noget at plane topstykket uden at gøre andre ting?

Køb et der er planet i forvejen. Det er den nemmeste løsning, da det kan være svært at plane et topstykke helt lige. (taler af erfaring). De gange jeg har prøvet, er de blevet utætte efter planingen. Ked af det
Svar
#8
Vi starter fra en ende.
Hvis hele blokken har været adskildt så bruge flydende pakning mellem blokhalvdelene.
Er der en lille ujævnhed eller grat fylder den flydende pakning det ud, det gør en alm. pakning IKKE
Brug også flydende pakning i koblingssiden så du sikker på det er tæt.

Brug nu nok af det, ingen grund til at spare her.

Dernæst en ny pakning mellem blok og cylinder, en ny mellem topstykke og cylinder.
en ny ved udstødningen og en ny ved indsugningen.

Har jeg glemt nogen???

Nåhhh joh, en ny kobberpakning ved bundskruen og en ny pakning ved oliepåfyldningsskruen.

Svar
#9
I skal have mange tak for de gode råd!

Nu skal jeg ned og "makke" lidt ved den i værkstedet :wink:
Sætter meget stor pris på, når folk hjælper. Derfor hjælper jeg også så vidt muligt selv.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: