Søg Garagen Hej Gæst! Register

Luftfilter, - og gasspjælsbegrænsning
#1
Hej!

Ved i hvad det vil give hvis jeg fjernede begrænsningen i luftfilteret, og begrænsningen i gasspjældet, (skruen)`?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Kommer jo nok an på hvilken scooter det er ...

Men det er ikke sikkert at den kan kører ordenligt hvis du tager begrænsningen i luftfilteret ( Gjorde min ikke) og begrænsningen i gasspællet giver kun lidt...
//Skjødt
Svar
#3
Og nu hvor jeg kigger på din scooter i garage så kan jeg se at den er magen til min men bare et andet mærke

så hvis du tager begrænsningen i luftfilteret af så vil scooteren gå ud hvis du giver den fuld gas.
//Skjødt
Svar
#4
Jeg har haft lader på min venus gianto, men fik sat +og- omvendt, og nu er der ikke tændning på mere :oops:. Er der nogen som kan hjælpe mig med fejlfindning, da jeg ved meget lidt om ledningsnet.
Svar
#5
Havde lige glemt, at der nok skal dyses op. Dyse 95 måske?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
tel Skrev:Jeg har haft lader på min venus gianto, men fik sat og- omvendt, og nu er der ikke tændning på mere :oops:. Er der nogen som kan hjælpe mig med fejlfindning, da jeg ved meget lidt om ledningsnet.
Ville du bare lige fortælle det eller har det noget med dette emne at gøre?
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
#7
Men er der nogen der ved, hvad det ville give? Hvis jeg også dysede op?
Svar
#8
4stroke Skrev:Men er der nogen der ved, hvad det ville give? Hvis jeg også dysede op?

Går ud fra du samtidig fjerner skive og CDI-begrænsning.

Så ca. 70km/t på speedometeret.
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar
#9
Ja. som du også kan se i min garage. Lige pt, kører den ca. 55-60 ligeud, på gps. Så 5 kmt ekstra?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
4stroke Skrev:Ja. som du også kan se i min garage. Lige pt, kører den ca. 55-60 ligeud, på gps. Så 5 kmt ekstra?

Det kan godt være at din scooter ikke er begrænset i gasspjældet, men bare har en skrue alligevel. Spørg evt. CityScooter.
Fjerne luftfilterbegrænsningen + dyse op, vil nok give 5km/t på speedo'.
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar
#11
MartinAndersen14 Skrev:Går ud fra du samtidig fjerner skive og CDI-begrænsning.

Så ca. 70km/t på speedometeret.
Min ubegrænsede FREAK har kørt 1100, og har endnu ikke rørt mere end 65 km/t på speedo.. Tror ikke engang den har rørt 65 under optimale forhold.
Svar
#12
Excile Skrev:Min ubegrænsede FREAK har kørt 1100, og har endnu ikke rørt mere end 65 km/t på speedo.. Tror ikke engang den har rørt 65 under optimale forhold.

Heller ikke ned ad bakke?
Msåke er dit speedo' bare mere realistisk end mit..? :roll:
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar


Forum spring: