Svar: 2
Tråde: 1
Tilmeldt: Apr 2008
Jeg har en scooter der drukner sig selv når tanken er fuld, benzinen render ud selvom den er slukket. Og den har svært ved at starte, da den drukner, + tager tid om at komme op i fart. Udover nogle gange hvor den giver unaturligt meget gas i starten, går på baghjul og flyver væk hvis man ik holder godt fast. Men når der næsten ikke er mere benzin i er der ingen problemer udover at den stadig kan starte alt alt for voldsomt.
Kan det være vacuum der er noget galt med? eller kaburator?
Svar: 1.170
Tråde: 34
Tilmeldt: May 2007
Skrevet af mig.
"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar: 8.383
Tråde: 350
Tilmeldt: Jul 2005
MartinAndersen14 Skrev: Regler § 2
Har ordnet det for ham (denne gang)
.
Svar: 2
Tråde: 1
Tilmeldt: Apr 2008
Svar: 1.236
Tråde: 9
Tilmeldt: Nov 2005
Nej der er ikke vacum der er noget galt med, med derimod den vacum styret benzinhane på tanken der ikke automatisk lukker for benzinen når motor er stoppet.
Hvis benzinhanen ikke virke, skulle nåleventilen i karburators svømmerhus normalt kunne lukke, men denne er altså heller ikke i orden.
Du kan se et par billeder af svømmer og den lukkeventil her:
http://www.letsindig.be/lifan/vedligehol...urator.htm
Fortid mange biler og mortorcykler- NU Kawasaki er6f
Svar: 1.739
Tråde: 110
Tilmeldt: Jan 2008
Startede med lille istedet for stort bogstav.
Dette er IKKE SG hvor den slags ses gennem fingre med.
Vi har et regelsæt som også PTL og MG har, læs det og forstå.
Vi er ikke ude på at skræmme nye brugere væk men har en standard som vi hæger om.
Opfyld de få enkle krav og du er mere end velkommen
Citat:
"hvad gjorde jeg forkert?"
hvad= Hvad
Se hvad jeg mener