Søg Garagen Hej Gæst! Register

Texas chili. Problemer ved fuld gas.
#1
Mit problem er at når jeg giver fuld gas så dør den i et sekund eller to og trækker derefter fint igen har pillet skive sat ubegrænset CDI på og fjernet begrænsning ved gasspjæld. Den kører ca 45 med godt optræk.

Men det er ikke kun når jeg starter i kryds og der hjemmefra at den gør det det er hver gang jeg slipper gassen at den gør det. Men hvis jeg giver kvart gas og lader den komme lidt op i fart, så kan jeg godt give fuld gas, uden at den gør det. Håber i kan hjælpe da det er vildt irriterende. Er der forresten nogen der ved, hvor jeg kan købe 90 eller 125 ccm tun til den. :wink:
pitbull
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
pitbull Skrev:Mit problem er at når jeg giver fuld gas så dør den i et sekund eller to og trækker derefter fint igen har pillet skive sat ubegrænset CDI på og fjernet begrænsning ved gasspjæld. Den kører ca 45 med godt optræk.

45km/t er ikke særlig hurtigt? Du har fjernet skiven ikk'?

pitbull Skrev:Men det er ikke kun når jeg starter i kryds og der hjemmefra at den gør det det er hver gang jeg slipper gassen at den gør det. Men hvis jeg giver kvart gas og lader den komme lidt op i fart, så kan jeg godt give fuld gas, uden at den gør det. Håber i kan hjælpe da det er vildt irriterende. Er der forresten nogen der ved, hvor jeg kan købe 90 eller 125 ccm tun til den. :wink:

Sådan gør 4-taktere, men måske andre ruller, større dyse eller indstilling af karbu' ville hjælpe på det...
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar
#3
pitbull Skrev:Mit problem er at når jeg giver fuld gas så dør den i et sekund eller to og trækker derefter fint igen har pillet skive sat ubegrænset CDI på og fjernet begrænsning ved gasspjæld. Den kører ca 45 med godt optræk.

Men det er ikke kun når jeg starter i kryds og der hjemmefra at den gør det det er hver gang jeg slipper gassen at den gør det. Men hvis jeg giver kvart gas og lader den komme lidt op i fart, så kan jeg godt give fuld gas, uden at den gør det. Håber i kan hjælpe da det er vildt irriterende. Er der forresten nogen der ved, hvor jeg kan købe 90 eller 125 ccm tun til den. :wink:

Som MartinAndersen14 siger, gør 4-taktere bare sådan, der har været flere emner her på BS, med lige netop det problem.

En 4-takt skal bruge 2 slag med stemplet før den yder effekt.
En 2-tak skal kun bruge et slag med stemplet før den yder effekt.
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
#4
Jo jeg har fjernet skiven. Har forresten pillet lidt ved luftskruen og sat 70 dyse i. Nogen der ved præcis hvordan luftskruen skal justeres.
pitbull
Svar
#5
pitbull Skrev:Jo jeg har fjernet skiven. Har forresten pillet lidt ved luftskruen og sat 70 dyse i. Nogen der ved præcis hvordan luftskruen skal justeres.

70 Dyse :?
Hvad er standard dysen på?
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Der sad en 66 dyse i og da jeg satte den nye dyse i fjernede jeg begrænsningen i luftfiltret men det ville den ikke være med til.men den gjorde det også med 66 dyse i.kan det have noget at gøre med at den ikke har gået mere end 250 km.
pitbull
Svar
#7
Der sad en 66 dyse i og da jeg satte den nye dyse i fjernede jeg begrænsningen i luftfiltret men det ville den ikke være med til.men den gjorde det også med 66 dyse i.kan det have noget at gøre med at den ikke har gået mere end 250 km.
pitbull
Svar
#8
pitbull Skrev:Kan det have noget at gøre med at den ikke har gået mere end 250 km.

Det kan måske have noget med den knap så høje fart at gøre, men som de andre nævner så det der med at den dør i et sekund eller to når man accelerer, det er desværre bare en ting 4-taktere for det meste gør.
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#9
pitbull Skrev:Kan det have noget at gøre med at den ikke har gået mere end 250 km.

Det kan måske have noget med den knap så høje fart at gøre, men som de andre nævner så det der med at den dør i et sekund eller to når man accelerer, det er desværre bare en ting 4-taktere for det meste gør.
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Syntes bare det er mærkeligt at den godt kan tage omdrejninger i starten men at den så dør hen,og den gjorde det ikke da den var lovlig. Ked af det
pitbull
Svar
#11
Syntes bare det er mærkeligt at den godt kan tage omdrejninger i starten men at den så dør hen,og den gjorde det ikke da den var lovlig. Ked af det
pitbull
Svar
#12
Hvis du har taget begrænsningen i dit luftfilter, får den måske for meget luft. Så prøv at sæt den i igen.
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar


Forum spring: