Søg Garagen Hej Gæst! Register

Honing af cylinder?
#1
Nogle der ved hvor jeg kan få honet min cylinder. Det skal være i Nordjylland. Ved i ca. hvad det kommer til at koste ? Griner
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
hellbinde Skrev:Nogle der ved hvor jeg kan få honet min cylinder. Det skal være i Nordjylland. Ved i ca. hvad det kommer til at koste ? Griner

Varmesætning med ridser ? Post et billede af cylinderen (husk at stille skarpt på cylindervæggen, ikke på alt muligt andet), så vi kan se hvor slemt det står til. Det er jo meget muligt det bedre kan betale sig at købe et ny cylinderkit.

Dutch
Svar
#3
Det mislykkedes at uploade et billede :? Den meldte fejl, da jeg trykkede udfør. Jeg er en lille ris under den ene skyldekanal. Man kan tydeligt se den, men den er ikke særlig dyb.
Svar
#4
hellbinde Skrev:Det mislykkedes at uploade et billede :? Den meldte fejl, da jeg trykkede udfør. Jeg er en lille ris under den ene skyldekanal. Man kan tydeligt se den, men den er ikke særlig dyb.

Det skyldes nok at billedet enten var i forkert størrelse, forkert format eller fyldte for meget.
Maksimum 1024x1024 pixels. Reskaler dit billede, eller crop det, så kun det nødvendige er med, gem i png eller jpg format, og sørg for at du bruger ca 50 % kompression i jpg, eller 80 % i png.

Dutch
Svar
#5
Jeg har sendt den til honing nu Grin Så det skal nok blive godt. Det kostede 150,-
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: