Søg Garagen Hej Gæst! Register

PGO Big Max vil ikke køre ordenligt
#1
Hej

Jeg har en PGO Big Max 50.

Opsætning:
Nyt ø 44 cylinder og stempel.
Planet topstykke.
Begrænsninger fjernet.
76'er dyse.
Alt er renset og rengjort.

Den starter rigtigt fint tager også fin gas,men når man har kørt et sted mellem 1-2 km sætter den helt ud og skal startes igen det gør den også fint, men derefter vil den ikke tage gassen kan køre i tomgang. Og efter et stykke tid kan man lige nå og give gas også dør den igen ned til tomgang.

Ved ikke om der måske skal en større dyse i tænkte på en 82'er, og hvis jeg er kommet til at bøje svømmeren er der så nogle der ved hvordan den skal stå igen.

Håber i kan hjælpe mig.

Vh Morgan
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Den vil altså godt køre når den er kold, men ikke når den er ved at blive varm. Jeg tror det er din choker der ikke slår fra. Du kan starte med at undersøge om den får 12 volt, måske dårlig forbindelse i stikket.
Se på side 57, godt nok en Kymco men princippet er det samme.
http://www.billig-scooter.dk/pafiledb/up...ity_50.pdf
Fortid mange biler og mortorcykler- NU Kawasaki er6f
Svar
#3
Jah det havde jeg ikke tænkt på. :roll: At det kunne være chokern der evt ikke får strøm det vil jeg lige teste idag. Grin

Takker
Vh Morgan
Svar
#4
Har målt stømmen til chokern, ligger kun på 1-2 volt men hvad er der så der er gået i stykker. er det den firkantet boks der sidder under tanken eller den der sidder ude ved forlygten der skal skiftes???.

vh Morgan
Svar
#5
Problem løst.
Tændrør brændte sammen sikkert pga kompresionen (planet Topstykke) med standart tændrør,skiftede topstykke og et koldere tændrør.

vh Morgan
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: