Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ny lås
#1
Hej alle.

Er netop vendt hjem fra bold på stadion.

Da jeg gik ind af døren tog jeg mig til brystlommen og fik et chok... Hvor fanden var mit nøglebundt blevet af?

Mit problem er, at jeg kun har en nøgle til min G-MAX, og den er som sagt væk nu.
G-MAX'ens tænding, benzindæksel, sædelås sidder alt sammen i låsen på styret. Og derfor er mit spørgsmål nu:

Hvor får jeg sat en ny lås på?

Hvor meget kommer det til at koste?


(Har papirene fra forhandler)

På forhånd tak.
PGO G-MAX
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
K17 Skrev:Hej alle.

Er netop vendt hjem fra bold på stadion.

Da jeg gik ind af døren tog jeg mig til brystlommen og fik et chok... Hvor fanden var mit nøglebundt blevet af?

Mit problem er, at jeg kun har en nøgle til min G-MAX, og den er som sagt væk nu.
G-MAX'ens tænding, benzindæksel, sædelås sidder alt sammen i låsen på styret. Og derfor er mit spørgsmål nu:

Hvor får jeg sat en ny lås på?

Hvor meget kommer det til at koste?


(Har papirene fra forhandler)

På forhånd tak.

Ingen der vil hjælpe en mand i nød? :boxing:
PGO G-MAX
Svar
#3
Ny tændning osv. Kan købes i Thansen til 300 - 500kr.
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#4
Kristian Skrev:Ny tændning osv. Kan købes i Thansen til 300 - 500kr.
Han skal sq da ikke have en ny tænding, fordi han har mistet sine nøgler.

Han skal henvende sig til sin lokale autoriserede PGO forhandler, som enten kan bestille et nyt sæt nøgler til hans eksisterende lås, udfra serienummeret på låsen, samt stelnummeret på scooteren, eller bestille et nyt tændingslåsesæt til maskinen.


Dutch
Svar
#5
DutchDK Skrev:..eller bestille et nyt tændingslåsesæt til maskinen.


Dutch

Ja det er jo det jeg siger(Eller ihvertfald mener)
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Kristian Skrev:Ja det er jo det jeg siger(Eller ihvertfald mener)

Det var ikke det du skrev ihvertfald.. Blink med øjet

Dutch
Svar
#7
Hej K17.

Surt med din nøgle..

De har ik en tændingslås til G-Max hos thansen.. Jeg ved ik om der er en disse der kunne passe, hvis ik du kan få lavet en ny nøgle. Men nu har du en ca pris.

http://www.thansen.dk/search.asp?c=17252...1712457697 ..

Mvh
tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#8
DutchDK Skrev:Han skal sq da ikke have en ny tænding, fordi han har mistet sine nøgler.

Han skal henvende sig til sin lokale autoriserede PGO forhandler, som enten kan bestille et nyt sæt nøgler til hans eksisterende lås, udfra serienummeret på låsen, samt stelnummeret på scooteren, eller bestille et nyt tændingslåsesæt til maskinen.


Dutch

Aha tak for svaret.

Så jeg kan henvende mig til en PGO forhandler og få et nyt sæt nøgler, uden at jeg skal til at skifte ditten og datten?
PGO G-MAX
Svar
#9
Tak for svarende allesammen!
PGO G-MAX
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: