Søg Garagen Hej Gæst! Register

Skifte dæk og fælg
#1
Hej derude.

Jeg har en Strager X-fight(Giantco sprint efterligning) og vil gerne have lidt større dæk på, og måske lidt andre fælge. Kan man godt skifte til større hjul (dæk/følg) ?

Jeg tænker på at gå et par tommer op. Regner med at jeg har 10" på nu, og så vil jeg gerne op til 11" eller højest 12". Ved ikke med sikkerhed om det er 10" jeg har på nu, håber på at en af jer kan svare.
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
99amartin Skrev:Hej derude.

Jeg har en Strager X-fight(Giantco sprint efterligning) og vil gerne have lidt større dæk på, og måske lidt andre fælge. Kan man godt skifte til større hjul (dæk/følg) ?

Jeg tænker på at gå et par tommer op. Regner med at jeg har 10" på nu, og så vil jeg gerne op til 11" eller højest 12". Ved ikke med sikkerhed om det er 10" jeg har på nu, håber på at en af jer kan svare.

Du kan sikkert godt sætte 12 tommer sprint fælg på den, men dem kan du kun få dårlig dæk til. Så det er nok bedst at bare skifte dæk.

Det er lidt svært at sige hvilken størelse føle du har på nu så kunne du ikke evt lave en garage så man kan se hvordan den ser ud og hvilke fælg der er på? Smil
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar


Forum spring: