LETSINDIG Skrev:Hvem har fortalt dig den historie, den er da helt fantastisk. :roll: :?
Gætter på du ik helt tror på det.
Men den fakta om CDI-version har jeg selv erfaret, nemlig på en giantco der døede/hakkede i det ved fuldgas, hvis ham så slækkede på gashåndtaget gik det væk men men så snart den fik bundgas gik den helt i fisk! :?
Tjekkede ventiler de stod meget stramt så just dem ind til 0.08, det løste ikke problemet, det kom med det samme den var blevet varm igen. :?
Begrænsede så spjældes vandring med en skrue i topdæksel, så den kunne køre med bundgas uden at hakke/dø ud... Det tog så dog desværre noget af acceleratioen.
Til sidst fik jeg fat på B-version
http://www.thansen.dk/product.asp?c=1722...1521441528 og med den i og uden skrue i topdæksel kører den derud af...
Har set det på mange giantcoer at efter skift af CDI til B-version eller ubegrænset hakker de ikke på toppen.
Der er også andre ting blandt andet nogle har startbesvær, der kan det være en dårlig stelforbindelse, som kan løses ved at skifte stel ledning og på andre har jeg oplevet at tændkabel har været dårlig, så gnisten var sprunget i stel i stedet...
Det er bare mine erfaringer...
Skal man lære skal man prøve...