Søg Garagen Hej Gæst! Register

Lindemann produkter!
#1
Hej!

Nogen der kender/har prøvet/bruger Lindemanns produkter? De kan købes i Thansen. Der er tale om disse to:

http://www.lindemann.dk/side.asp?main=1&...=3&mark=31

http://www.lindemann.dk/side.asp?main=1&...=3&mark=31

Virker det ?
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Den øverste ødelægger alt hvad der hedder gummi i din karburator. Da det bliver stift of nogle af de fyldestoffer der i den.
Og den nedeste øger ok dit oktantal. men der er ikke noget som giver noget på så lille en motor.
I en bmw 327 turbo med det sovs i er det ikke noget som giver flere heste, men giver lidt hurtigere omdregninger. men det er der ikke noget at bruge til, på en scooter.Da den næsten tager max omdregninger inden den begynder at trække fra land.
Så i mine øjne er det spild af penge.
4400 kalundborg.
Svar
#3
Tak skal du have. Ikke andre der kender noget til produkterne?
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#4
Jo, jeg kender da lidt til PTFE produkter (Lindemanns Instant Power og andre). Det er ikke noget mirakelmiddel, men har du en motor, der lyder lidt "skinger", kan en lille tur med f.eks. Swedol i olien hjælpe på en firtakter. Jeg ville dog undlade, at sprøjte PTFE produkter direkte i karburatoren. PTFE produkter lægger en lille hinde af teflon på metallet, der nedsætter friktionen, og kan derved give en lidt bedre motorgang.

Oktanboost, vil derimod ikke kunne give noget, du ikke evt. ville kunne opnå med en 95 eller 97 benzin fra standeren, medmindre du har en voldtunet (komprimeret) motor.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#5
kragen Skrev:Jo, jeg kender da lidt til PTFE produkter (Lindemanns Instant Power og andre). Det er ikke noget mirakelmiddel, men har du en motor, der lyder lidt "skinger", kan en lille tur med f.eks. Swedol i olien hjælpe på en firtakter. Jeg ville dog undlade, at sprøjte PTFE produkter direkte i karburatoren. PTFE produkter lægger en lille hinde af teflon på metallet, der nedsætter friktionen, og kan derved give en lidt bedre motorgang.

Oktanboost, vil derimod ikke kunne give noget, du ikke evt. ville kunne opnå med en 95 eller 97 benzin fra standeren, medmindre du har en voldtunet (komprimeret) motor.

Oktanboost mente jeg selv heller ikke hjalp noget. Men Instant power lyder til at kunne være noget der virker.

Er det noget du selv har prøvet? Jeg mener jo at skodakarsten siger at det ødelægger gummi/plastik i karburatoren. Og hvis det ikke skal sprøjtes direkte ind i karburatoren (Som Lindemann anbefaler) Hvordan skal det så komme ned i cylinderen? Det kan jo ikke ligefrem blanden i benzinen.
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Ja, vi har brugt det til mange biler. På en to-takter, har du ikke mange andre muligheder, end at påføre det direkte på de mekaniske dele. Du kan evt. prøve at sprøjte det direkte ind i cylinderen og så turne cylindren op og ned nogle gange med håndkraft inden du starter rigtigt op, eller vente til du alligevel har skilt motoren ad, og så give tandhjul osv. en omgang :wink:
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#7
Nu har min 2-takter godtnok ingen tandhjul. Men tror jeg dropper det hele igen. Det er sku da alt for besværligt. Hvor længer holder det adgangen?
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#8
Jeg bruger deres gearolie i mit bagtøj. Og synes ikke det har nogen effekt på min PGO T-REX. Spild af penge køber alm. gearolie når jeg skal have den gjort sommerklar.
Svar


Forum spring: