Søg Garagen Hej Gæst! Register

Er en Jinlun 250 (a la MC4You) stor nok til høje folk?
#1
Hej.

Jeg har luret lidt her på forummet og på kinesiske MC'er generelt. Synes det ligner en mulighed for at få en MC selvom økonomien er baseret på SU og studie arbejde.

Inden jeg kommer for godt i gang med dagdrømmeriet vil jeg dog lige spørge om et par ting.

1. Er Jinlun 250 kubik'en stor nok til at mine 192 cm kan sidde nogenlunde behageligt - gerne også lidt længere tid af gangen

og

2. Er der nogen forhandlere i Århus?

Mvh

Mads Rasmussen
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Mads Rasmussen Skrev:Hej.

Jeg har luret lidt her på forummet og på kinesiske MC'er generelt. Synes det ligner en mulighed for at få en MC selvom økonomien er baseret på SU og studie arbejde.

Inden jeg kommer for godt i gang med dagdrømmeriet vil jeg dog lige spørge om et par ting.

1. Er Jinlun 250 kubik'en stor nok til at mine 192 cm kan sidde nogenlunde behageligt - gerne også lidt længere tid af gangen

og

2. Er der nogen forhandlere i Århus?

Mvh

Mads Rasmussen

Hej Mads

Jeg tror du vil sidde helt ok på en kineser uanset hvad den hedder.
Her er et link med nogle forhandlere, måske ikke til Jinlun men så til FMC Regal Raptor,
Som jeg selv har. :thumpup:
Nogle må være i nærheden.
Det bedste råd må være, kør til nogle forskellige og prøv. Fortvivletcooter:

Spørg samtidigt omkring reservedele, er de på lager osv.

Det fik mig til at vælge Regal Raptor i Nørresundby området,
ingen reservedele til Jinlun heroppe.

http://www.geely.dk
Ole :chopper:
Svar
#3
Jeg kører selv Jinlun JL 150-5 og er 187cm (lidt kortbenet), jeg kan sige at jeg sidder udemærket på Jinlun'en, dog er det som at jeg bliver lidt øm
lige under lænden på ture over 40 min.
Det er rart at man kan flytte lidt rundt på benstillingen (fodpladerne)
Men prøv en god tur, hvis du har mulighed for det.
Svar
#4
Hej Mads,

Jinlun har en større afstand fra sædet og frem til styret end Raptoren...
Så har du lange arme vil Jinlunen sikkert passe bedst til dig
men tag ud og prøv alle modellerne, der er altid en lille forskel og køb så den du syndes bedst om
Både Jinlun og Raptor importørerne har reservedele på lager
Find Århus forhandleren på : http://www.bikedanmark.dk/forhandler.htm
Svar
#5
Modellerne med High Raisers og T-styr er generelt bedre egnet til høje/lange folk end dem med traditionelt chopperstyr, det giver ml. 5-12 cm mere i armlængde.
Andersen: det kunne være du skulle prøve med et andet styr, evt. prøve en med det på før du køber til din egen. Det lyder lidt som samme problem jeg har med en gammel ryg, at man kommer til at sidde og "hænge" lidt i lænden.
Den sidste længere tur jeg kørte med en kundemaskine med t-styr var der slet ikke denne "trætheds" fornemmelse.
Jeg er godt klar over at det for nogle vil ødelægge softchopper stilen lidt.
Kenneth Skou

Fun is not a straight line
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: