Søg Garagen Hej Gæst! Register

1ste Teorilektioner til MC - nu er jeg i gang.
#1
Så har jeg haft mine første teorilektioner til MC her søndag aften ved min køreskole (Claus' køreskole) http://www.frigear.dk .

Jeg kan kun sige, at mine forventninger til fulde blev indfriet - jeg er glad for at være tilbage. 8)

Jeg skal allerede i kravlegården på lørdag den 18. marts, så jeg er allerede på nakken af en MC mindre end 1 uge efter at jeg er startet - det er effektivitet der vil noget :wootdance:

Alle papirer er i orden, alt det administrative bare klar og parat, der er varm kaffe på kanden og kage i køkkenet :food: - så det kunne ikke være bedre. :thumpup:

De har den mest top-fesne farve på væggene dernede, sådan en sennepsgul lidt "gule ærter" agtig farve - men de har lovet mig der bliver malet i år :respekt:

Nu må vi se hvordan det går fremover - jeg kan ikke vente med at bestige dyret! :cooldance:

/Nighthawk :yo:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Var i kravlegården i dag - i Viborg.

Damn der er meget ryk i sådan en 600 kubikkers Yamaha.

Nåede 70 km/t i 2 gear i en undvigemanøvre. :oops:

Troede sku ikke lige jeg kunne lære at få balance i sådan en stor moppedreng.

/Nighthawk
Svar
#3
Ja, man bliver hurtig bidt af det.

Vent og se, til du også kommer ud og kører lidt på vej. Weeeeeee, det går lystigt for sig.

Tror du at en PGO T-rex vil være sjov og kører på bagefter :-)

Få nu lavet en konto her Nighthawk.
Svar
#4
En anden sjov ting. Efter jeg har kørt 2 timer på en stor MC, så kan jeg næsten ikke styre Listo'en. Man skal lige omstille sig til, at man ikke behøver at lægge megen vægt i, for at lægge den lidt ned i et sving. Jeg væltede nær sidste gang. :-)
Svar
#5
Så har jeg fået booket min første rigtige vej-lektion.

Fredag d. 31-03-2006 fra 7:30-9:00 - midt i myldrebæen Fortvivlethock:

Har ofte kørt på Listoen i myldretiden (læs: dagligt), men nu skal jeg til at geare og koble og alt det dér. Det blir så feeedt! :wootdance:

Har taget en halv fridag fra arbejde så jeg først møder kl. 12 - jeg skal nok liige hjem i bad efter køreturen. :wacko: (her skulle have været en storsvedende smiley).

/Nighthawk
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: