Søg Garagen Hej Gæst! Register

Dyse til Puch-opsætning
#1
Hvilke dyser skal jeg ca. bruge til disse her opsætninger på min Puch?:

1.:
Std. cylinder uden plumb
Power-filter
Alt andet er std.

2.:
Std. cylinder uden plumb
Std. topstykke som er slebet
Std. Stempel som er hakket
Power-filter
Alt andet er std.

Hvilken dyse til hver af dem?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hvilke dyser skal jeg ca. bruge til disse her opsætninger på min Puch?:

1.:
Std. cylinder uden plumb
Power-filter
Alt andet er std.

2.:
Std. cylinder uden plumb
Std. topstykke som er slebet
Std. Stempel som er hakket
Power-filter
Alt andet er std.

Hvilken dyse til hver af dem?
Svar
#3
SimonThorsager Skrev:Hvilke dyser skal jeg ca. bruge til disse her opsætninger på min Puch?:

1.:
Std. cylinder uden plumb
Power-filter
Alt andet er std.

2.:
Std. cylinder uden plumb
Std. topstykke som er slebet
Std. Stempel som er hakket
Power-filter
Alt andet er std.

Hvilken dyse til hver af dem?

Ville måske være en ide hvis du fortalte HVILKEN model Puch.. Og hvis det er en Maxi, hvilken udgave af karburatoren, rund eller firkantet.
En anden ide, du bør tage ad notam til fremtidige indlæg, er at du er opmærksom på hvilken sektion du poster dit indlæg i. Puch har ikke lavet en 4 takter mig bekendt, så denne tråd burde have været postet i 2 takts sektionen, hvor jeg nu har flyttet tråden til.


Dutch
Svar
#4
SimonThorsager Skrev:Hvilke dyser skal jeg ca. bruge til disse her opsætninger på min Puch?:

1.:
Std. cylinder uden plumb
Power-filter
Alt andet er std.

2.:
Std. cylinder uden plumb
Std. topstykke som er slebet
Std. Stempel som er hakket
Power-filter
Alt andet er std.

Hvilken dyse til hver af dem?

Ville måske være en ide hvis du fortalte HVILKEN model Puch.. Og hvis det er en Maxi, hvilken udgave af karburatoren, rund eller firkantet.
En anden ide, du bør tage ad notam til fremtidige indlæg, er at du er opmærksom på hvilken sektion du poster dit indlæg i. Puch har ikke lavet en 4 takter mig bekendt, så denne tråd burde have været postet i 2 takts sektionen, hvor jeg nu har flyttet tråden til.


Dutch
Svar
#5
Beklager.
Jeg synes bare at have hørt det er en 4-takter, men jeg har aldrig lært hvordan man kender forskel.
Men modellen er en Maxi og karburatoren er en original firkantet.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Beklager.
Jeg synes bare at have hørt det er en 4-takter, men jeg har aldrig lært hvordan man kender forskel.
Men modellen er en Maxi og karburatoren er en original firkantet.
Svar


Forum spring: