Søg Garagen Hej Gæst! Register

Cpi Popcorn hakker?
#13
Kunne jo også være noget med indstilling. Hakker den som om den får for meget benzin dvs. 4-takter? Eller hvad? Jeg blev faktisk overrasket over mine stage6 ruller der blev firkantede efter ganske kort tid. Jeg blev meget skuffet - Skiftede så til malossi ruller som holder endnu og det skal de gerne blive ved med.
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
Kunne jo også være noget med indstilling. Hakker den som om den får for meget benzin dvs. 4-takter? Eller hvad? Jeg blev faktisk overrasket over mine stage6 ruller der blev firkantede efter ganske kort tid. Jeg blev meget skuffet - Skiftede så til malossi ruller som holder endnu og det skal de gerne blive ved med.
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#15
Tror ikke der er noget galt med rullerne, men vil da checke det på et tidspunkt.

Koblingen kunne der måske godt være noget galt med, da den er ret gammel, men hvad er symptomerne hvis koblingen er ved at være færdig?

Mht. indstilling, så kunne det godt lyde som om den fik for meget benzin når jeg ikke kører så hurtigt, men når jeg runder de 30 km/t ca, så er der ikke noget :?
Svar
#16
Tror ikke der er noget galt med rullerne, men vil da checke det på et tidspunkt.

Koblingen kunne der måske godt være noget galt med, da den er ret gammel, men hvad er symptomerne hvis koblingen er ved at være færdig?

Mht. indstilling, så kunne det godt lyde som om den fik for meget benzin når jeg ikke kører så hurtigt, men når jeg runder de 30 km/t ca, så er der ikke noget :?
Svar
#17
h_haugbolle Skrev:Tror ikke der er noget galt med rullerne, men vil da checke det på et tidspunkt.

Koblingen kunne der måske godt være noget galt med, da den er ret gammel, men hvad er symptomerne hvis koblingen er ved at være færdig?

Mht. indstilling, så kunne det godt lyde som om den fik for meget benzin når jeg ikke kører så hurtigt, men når jeg runder de 30 km/t ca, så er der ikke noget :?

Jeg ved godt at stage6 burde være kvalitet. Men det var ihvertfald ikke hvad jeg oplevede. Jeg tror efter 500km var de væk. Malossi´s har holdt i snart 1000km og de er ikke engang slidte Grin Sådan skal det være!

Hvis jeg skulle komme med et svar lyder det til at der er noget galt med din nål position. Den skal nok et hak ned eller to.
Hak op=Mere benzin - Hak ned=Mindre benzin. Nålen virker ved halv gas og din køre jo dårligt når du ikke giver meget gas.

Eller er det når du bare holder helt stille og giver den fuld skrue så hakker den indtil den når over de 30km/t? Hvis det er sådan er det sikkert en Dyse/Luftskrue/Nål indstilling. Havde samme problem da jeg indstillede. Gav den lidt magere blanding via dyse og luftskrue og derefter hakkede den lidt med halv gas og jeg flytte nålen et hak ned. Hvordan ser dit tændrør ud?

Jeg tror virkelig ikke det er noget med koblingen, sådan som du beskriver det. Det lyder mere som et karburator problem end et koblings problem!
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#18
h_haugbolle Skrev:Tror ikke der er noget galt med rullerne, men vil da checke det på et tidspunkt.

Koblingen kunne der måske godt være noget galt med, da den er ret gammel, men hvad er symptomerne hvis koblingen er ved at være færdig?

Mht. indstilling, så kunne det godt lyde som om den fik for meget benzin når jeg ikke kører så hurtigt, men når jeg runder de 30 km/t ca, så er der ikke noget :?

Jeg ved godt at stage6 burde være kvalitet. Men det var ihvertfald ikke hvad jeg oplevede. Jeg tror efter 500km var de væk. Malossi´s har holdt i snart 1000km og de er ikke engang slidte Grin Sådan skal det være!

Hvis jeg skulle komme med et svar lyder det til at der er noget galt med din nål position. Den skal nok et hak ned eller to.
Hak op=Mere benzin - Hak ned=Mindre benzin. Nålen virker ved halv gas og din køre jo dårligt når du ikke giver meget gas.

Eller er det når du bare holder helt stille og giver den fuld skrue så hakker den indtil den når over de 30km/t? Hvis det er sådan er det sikkert en Dyse/Luftskrue/Nål indstilling. Havde samme problem da jeg indstillede. Gav den lidt magere blanding via dyse og luftskrue og derefter hakkede den lidt med halv gas og jeg flytte nålen et hak ned. Hvordan ser dit tændrør ud?

Jeg tror virkelig ikke det er noget med koblingen, sådan som du beskriver det. Det lyder mere som et karburator problem end et koblings problem!
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#19
Kristian12 Skrev:Jeg ved godt at stage6 burde være kvalitet. Men det var ihvertfald ikke hvad jeg oplevede. Jeg tror efter 500km var de væk. Malossi´s har holdt i snart 1000km og de er ikke engang slidte Grin Sådan skal det være!

Hvis jeg skulle komme med et svar lyder det til at der er noget galt med din nål position. Den skal nok et hak ned eller to.
Hak op=Mere benzin - Hak ned=Mindre benzin. Nålen virker ved halv gas og din køre jo dårligt når du ikke giver meget gas.

Eller er det når du bare holder helt stille og giver den fuld skrue så hakker den indtil den når over de 30km/t? Hvis det er sådan er det sikkert en Dyse/Luftskrue/Nål indstilling. Havde samme problem da jeg indstillede. Gav den lidt magere blanding via dyse og luftskrue og derefter hakkede den lidt med halv gas og jeg flytte nålen et hak ned. Hvordan ser dit tændrør ud?

Jeg tror virkelig ikke det er noget med koblingen, sådan som du beskriver det. Det lyder mere som et karburator problem end et koblings problem!

Jeg må se på rullerne så Grin

Hvis jeg nu f. eks skal følges med en cykel og kører 20 km/t konstant så hakker den, men når jeg kommer over 30 så hakker den ikke og der er meget mere kraft i den.

Hak ned = nålen rykker et hak op??
Svar
#20
Kristian12 Skrev:Jeg ved godt at stage6 burde være kvalitet. Men det var ihvertfald ikke hvad jeg oplevede. Jeg tror efter 500km var de væk. Malossi´s har holdt i snart 1000km og de er ikke engang slidte Grin Sådan skal det være!

Hvis jeg skulle komme med et svar lyder det til at der er noget galt med din nål position. Den skal nok et hak ned eller to.
Hak op=Mere benzin - Hak ned=Mindre benzin. Nålen virker ved halv gas og din køre jo dårligt når du ikke giver meget gas.

Eller er det når du bare holder helt stille og giver den fuld skrue så hakker den indtil den når over de 30km/t? Hvis det er sådan er det sikkert en Dyse/Luftskrue/Nål indstilling. Havde samme problem da jeg indstillede. Gav den lidt magere blanding via dyse og luftskrue og derefter hakkede den lidt med halv gas og jeg flytte nålen et hak ned. Hvordan ser dit tændrør ud?

Jeg tror virkelig ikke det er noget med koblingen, sådan som du beskriver det. Det lyder mere som et karburator problem end et koblings problem!

Jeg må se på rullerne så Grin

Hvis jeg nu f. eks skal følges med en cykel og kører 20 km/t konstant så hakker den, men når jeg kommer over 30 så hakker den ikke og der er meget mere kraft i den.

Hak ned = nålen rykker et hak op??
Svar
#21
h_haugbolle Skrev:Jeg må se på rullerne så Grin

Hvis jeg nu f. eks skal følges med en cykel og kører 20 km/t konstant så hakker den, men når jeg kommer over 30 så hakker den ikke og der er meget mere kraft i den.

Hak ned = nålen rykker et hak op??

Der sidder sådan en clips på nålen. Den skal bare tages af med en lille tang også et hak ned. Det gør at nålen ikke giver så meget benzin.

Dvs at:

[Image: 2lay3ck.jpg]
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#22
h_haugbolle Skrev:Jeg må se på rullerne så Grin

Hvis jeg nu f. eks skal følges med en cykel og kører 20 km/t konstant så hakker den, men når jeg kommer over 30 så hakker den ikke og der er meget mere kraft i den.

Hak ned = nålen rykker et hak op??

Der sidder sådan en clips på nålen. Den skal bare tages af med en lille tang også et hak ned. Det gør at nålen ikke giver så meget benzin.

Dvs at:

[Image: 2lay3ck.jpg]
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar


Forum spring: