Søg Garagen Hej Gæst! Register

Gode steder at handle scooter i Århusområdet
#1
Hejsa

I stedet for bil nummer to vil vi ha en scooter. Gerne en 4-takter, men hvor skal man tage hen for at ha et godt bredt udvalg og et personale, som har forstand på det?

Mvh

Kasper
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Du skal være velkommen hos Scootergården Silkeborgvej 41 i Århus (tlf. 87440994).
Vi har mange forskellige mærker og modeller, også 4T. :wink:
Svar
#3
Energy Skrev:Du skal være velkommen hos Scootergården Silkeborgvej 41 i Århus (tlf. 87440994).
Vi har mange forskellige mærker og modeller, også 4T. :wink:

Jamen det kan være jeg tager dig på ordet. Når I har kymco, er det så også Agility?

Til jer andre, men selvfølgelig også dig Energy, så er jeg også lun på Sym Mio 50. Hvor finder man den henne?
Svar
#4
KasperC Skrev:Jamen det kan være jeg tager dig på ordet. Når I har kymco, er det så også Agility?

Til jer andre, men selvfølgelig også dig Energy, så er jeg også lun på Sym Mio 50. Hvor finder man den henne?

Ja, Agility, Botian, og Honda (Zoomer) står i forretningen m. deres 4T motorer på.
Sym Mio, har vi ikke (endnu) men den er måske på vej (kan lige hører ad på mandag hvordan det går).
Svar
#5
Energy Skrev:Ja, Agility, Botian, og Honda (Zoomer) står i forretningen m. deres 4T motorer på.
Sym Mio, har vi ikke (endnu) men den er måske på vej (kan lige hører ad på mandag hvordan det går).

Men jeg kigger måske lige ud i morgen, så jeg kan se udvalget. Men køber først når lige den sne er væk. Det kan jo ikke betale sig at have garantien løbende mens den er parkeret i skuet pga. sneen.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Energy Skrev:Ja, Agility, Botian, og Honda (Zoomer) står i forretningen m. deres 4T motorer på.
Sym Mio, har vi ikke (endnu) men den er måske på vej (kan lige hører ad på mandag hvordan det går).

Angående MIO, så har jeg testet den, og den kører godt(ihvertfald den jeg prøvede) Smil

MIO
Svar
#7
Energy Skrev:Ja, Agility, Botian, og Honda (Zoomer) står i forretningen m. deres 4T motorer på.
Sym Mio, har vi ikke (endnu) men den er måske på vej (kan lige hører ad på mandag hvordan det går).

Nå, men jeg kommer her i eftermiddag (Omkring kl. 16:30) og kigger på herlighederne. Så hvis du er der kunne det jo være ganske sjovt.
Svar
#8
Det var så det besøg, men det blev kun til en hjelm :-)

Hvem forhandler SYM i Århus?
Svar
#9
Citat:Hvem forhandler SYM i Århus?

Her er et link til importøren - håber at du kan finde svar her:

http://www.tmpscandinavia.com/denmark/index.htm

Grin
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Herr Jensen Skrev:
Citat:Hvem forhandler SYM i Århus?

Her er et link til importøren - håber at du kan finde svar her:

http://www.tmpscandinavia.com/denmark/index.htm

Grin

Mange tak. Det var lige det jeg skulle bruge.

Nu står valget så mellem:

Kymco Agility (4-takt)
Kymco Fever (Virker til at være en solid scooter uden nogen dikadarer)
Peugeot Vivacity
Sym Mio 50 (Har dog ikke set den endnu)

HVORFOR FINDES DER IKKE KUN EN MODEL Smil

Mvh

Kasper
*Snart scooterkører
Svar
#11
KasperC Skrev:Mange tak. Det var lige det jeg skulle bruge.

Nu står valget så mellem:

Kymco Agility (4-takt)
Kymco Fever (Virker til at være en solid scooter uden nogen dikadarer)
Peugeot Vivacity
Sym Mio 50 (Har dog ikke set den endnu)

HVORFOR FINDES DER IKKE KUN EN MODEL Smil

Mvh

Kasper
*Snart scooterkører

Ja en scootermodel, så var det noget lettere(og det skulle så være BIG'en) Smil. Og Mio'en har du vel set billede af? Smil
Svar
#12
Citat:HVORFOR FINDES DER IKKE KUN EN MODEL Smile
Ja, det havde nok været lidt enklere, men i betragtning af, hvordan det så ud med biler i øst-blokken, så vil jeg nok betakke mig. Den gang hed det f.eks. Trabant! Betaling nu, levering om 5 år!
Svar


Forum spring: