27-03-2008, 23:33
Der er et par rigtige gode billeder her: http://www.fin-kloeve-lassen.dk/Motorl%E6re.htm
Fortid mange biler og mortorcykler- NU Kawasaki er6f
Tunudstødning til en 4takter?
|
||
27-03-2008, 23:33
Der er et par rigtige gode billeder her: http://www.fin-kloeve-lassen.dk/Motorl%E6re.htm
Fortid mange biler og mortorcykler- NU Kawasaki er6f
18-10-2008, 20:25
Hejsa
Vil det sige der heller ike kan være begrænsning i en 4takts motors uddstødning ? mvh magnus 8)
mvh peter
18-10-2008, 20:31
magnuson Skrev:Hejsa Jo det kan der nu godt, men jeg tror det ville smadre motoren.. Der vil aldrig være en når du køber en ny 4takter.
TMS Classic 50 4t 2008, 3000km
Giantco Sprint 2008, 2800km 89cc Naraku Billeder på vej! :)
18-10-2008, 23:14
zoomah Skrev:Jo det kan der nu godt, men jeg tror det ville smadre motoren.. Der vil aldrig være en når du køber en ny 4takter.På uoriginale lydpotter, der sælges til firtaktere, kan der godt sidde en "tragt" i forrøret, som på de første Tecno Straight til firtaktere f.eks, hvor man brugte forrøret til totaktere på potten. Det ødelægger intet ved motoren, og det er endda ligegyldigt om fjerner den, eller ej. Begrænsningen har ingen indvirkning på effekten på firtaktere under 85ccm.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien. Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
19-10-2008, 09:48
zoomah Skrev:Jo det kan der nu godt, men jeg tror det ville smadre motoren.. Der vil aldrig være en når du køber en ny 4takter. Jeg ved med sikkerhed at Honda har brugt denne metode til at drosle nogle af deres MC'er til det restriktive Schweiziske marked. Det skader overhovedet ikke motoren, men skal dyses om (ned) karburator mæssigt eller elektronisk. Episoden jeg kan huske, var med Honda CBR 600.
Rød/Sort Kymco Super 8 125, 1600 km.
4 takter når 2 ikke er nok ! Cirka 20 år på 2 hjul. Med venlig hilsen Gert
19-10-2008, 10:04
Okay, jeg troede eller bare motoren ville blive varm, og tage skade da den ikke kan komme ud med sin luft hock:
TMS Classic 50 4t 2008, 3000km
Giantco Sprint 2008, 2800km 89cc Naraku Billeder på vej! :)
20-10-2008, 09:30
Hejsa igen
Det er fordi jeg har en madass og jeg kan ike rigtigt få den over 50. Har skiftet cdi`en så tænkte på om det kunne være noget i udstødningen, ser nemlig lidt sjov ud Mvh Peter :roll:
mvh peter
20-10-2008, 10:25
magnuson Skrev:Hejsa igen Måske der er en i luftfiltret? Ikke at det ville gøre det store dog. Men du får ikke en 4takter til at køre mere end 50-55-60 efter du har taget alle begrænsninger. Så skal du skifte cylinder.
TMS Classic 50 4t 2008, 3000km
Giantco Sprint 2008, 2800km 89cc Naraku Billeder på vej! :) | ||
« Næst ældste | Næst nyeste »
|