Søg Garagen Hej Gæst! Register

"Skål" imellem cyl og kabu
#1
Hey derude (:

Jeg har fundet en "skål" med et hul i der sidder i indsugningsstudsen helt nede hvor benzinen kommer ned til cyllenderen.

Jeg fjernede den her i dag,og det gav et meget bedre optræk og større topfart - satte den dog i igen fordi jeg ikke har kørt 1000km endnu.
- Hvad gør denne "skål"?
- Hvor kan man købe en ny(så jeg stadig har den originale)?
- Hvis man bore det hul større, giver det så lidt i optræk og topfart?

Har billed af den, men kan ikke finde ud af at sætte billeder ind i indlæg. Det ligner en lille rund skål , hvor der er et hul i midten så der kan kommer noget igennem den
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hey derude (:

Jeg har fundet en "skål" med et hul i der sidder i indsugningsstudsen helt nede hvor benzinen kommer ned til cyllenderen.

Jeg fjernede den her i dag,og det gav et meget bedre optræk og større topfart - satte den dog i igen fordi jeg ikke har kørt 1000km endnu.
- Hvad gør denne "skål"?
- Hvor kan man købe en ny(så jeg stadig har den originale)?
- Hvis man bore det hul større, giver det så lidt i optræk og topfart?

Har billed af den, men kan ikke finde ud af at sætte billeder ind i indlæg. Det ligner en lille rund skål , hvor der er et hul i midten så der kan kommer noget igennem den
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
#3
Skålen eller tragten (som den vel ligner??) fungere som en begrænsning af farten, og forhindre også mere benzin i at komme til krumtappen. En lidt kringlet forklaring? Grin.

[Image: 666.jpg]
Svar
#4
Skålen eller tragten (som den vel ligner??) fungere som en begrænsning af farten, og forhindre også mere benzin i at komme til krumtappen. En lidt kringlet forklaring? Grin.

[Image: 666.jpg]
Svar
#5
Jps Skrev:Skålen eller tragten (som den vel ligner??) fungere som en begrænsning af farten, og forhindre også mere benzin i at komme til krumtappen. En lidt kringlet forklaring? Grin.

Hehe der skulle helst ikke komme benzin ned til krumtappen på en 4-takter. Grin Griner
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jps Skrev:Skålen eller tragten (som den vel ligner??) fungere som en begrænsning af farten, og forhindre også mere benzin i at komme til krumtappen. En lidt kringlet forklaring? Grin.

Hehe der skulle helst ikke komme benzin ned til krumtappen på en 4-takter. Grin Griner
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#7
Det ligner meget den- hvor køber man sådan en? Og er det skadeligt for motoren at fjerne den? Har ikke andre begrænsninger fjernet
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
#8
Det ligner meget den- hvor køber man sådan en? Og er det skadeligt for motoren at fjerne den? Har ikke andre begrænsninger fjernet
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
#9
Jps Skrev:Skålen eller tragten (som den vel ligner??) fungere som en begrænsning af farten, og forhindre også mere benzin i at komme til krumtappen. En lidt kringlet forklaring? Grin.

http://www.billig-scooter.dk/galleri/666.jpg

Mente du krumtappen eller stemplet? skal bare lige være sikker.
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Jps Skrev:Skålen eller tragten (som den vel ligner??) fungere som en begrænsning af farten, og forhindre også mere benzin i at komme til krumtappen. En lidt kringlet forklaring? Grin.

http://www.billig-scooter.dk/galleri/666.jpg

Mente du krumtappen eller stemplet? skal bare lige være sikker.
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
#11
99amartin Skrev:Det ligner meget den- hvor køber man sådan en? Og er det skadeligt for motoren at fjerne den? Har ikke andre begrænsninger fjernet

Hvorfor skulle du købe en ny?

Kan du ikke bare pille den ud når du har kørt den til?
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#12
99amartin Skrev:Det ligner meget den- hvor køber man sådan en? Og er det skadeligt for motoren at fjerne den? Har ikke andre begrænsninger fjernet

Hvorfor skulle du købe en ny?

Kan du ikke bare pille den ud når du har kørt den til?
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar


Forum spring: