Søg Garagen Hej Gæst! Register

GIVER IKKE GAS
#1
Nogle gange når jeg skal give gas, kan der godt gå lidt tid inden den giver gas. (Ca, 2. sek.)
Den gør det både når den er kold eller varm?
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Nogle gange når jeg skal give gas, kan der godt gå lidt tid inden den giver gas. (Ca, 2. sek.)
Den gør det både når den er kold eller varm?
#3
Vær venlig at efterse dit tastatur, det må være i stykker. Der er ingen grund til at 'råbe' med store bogstaver i overskriften.
Det strider mod god og fornuftigt netikette.
#4
Vær venlig at efterse dit tastatur, det må være i stykker. Der er ingen grund til at 'råbe' med store bogstaver i overskriften.
Det strider mod god og fornuftigt netikette.
#5
SLK har ret her men det giver ikke svaret på det spørgsmål. Griner
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
SLK har ret her men det giver ikke svaret på det spørgsmål. Griner
#7
Hvorfor blusse så meget op over en så lille ting.

Men er der nogen der har et svar til mit problem?
#8
Hvorfor blusse så meget op over en så lille ting.

Men er der nogen der har et svar til mit problem?
#9
OT: Jeg tror at rasmusdall har BS-rekorden i flest oprettede toipc's.
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
OT: Jeg tror at rasmusdall har BS-rekorden i flest oprettede toipc's.
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
#11
rasmusdall Skrev:Hvorfor blusse så meget op over en så lille ting.

Da du tilmeldte dig, læste du vel reglerne igennem ? Ellers så gør det nu !
http://www.billig-scooter.dk/profile.php?mode=register

Og iøvrigt, bare så du ved det, det er ALDRIG en god ide at kommentere en henstilling fra et forums moderatorer. Og specielt ikke når henstillingen kommer fra forummets ejer og Admin SLK. Den skal bare efterkommes, ikke kommenteres.
Ellers kan du med fordel benytte Scootergalleriet i stedet for, hvor kvaliteten på svarene er ligeså "gode" som skriveevnerne hos skribenterne derovre.

Dutch
#12
rasmusdall Skrev:Hvorfor blusse så meget op over en så lille ting.

Da du tilmeldte dig, læste du vel reglerne igennem ? Ellers så gør det nu !
http://www.billig-scooter.dk/profile.php?mode=register

Og iøvrigt, bare så du ved det, det er ALDRIG en god ide at kommentere en henstilling fra et forums moderatorer. Og specielt ikke når henstillingen kommer fra forummets ejer og Admin SLK. Den skal bare efterkommes, ikke kommenteres.
Ellers kan du med fordel benytte Scootergalleriet i stedet for, hvor kvaliteten på svarene er ligeså "gode" som skriveevnerne hos skribenterne derovre.

Dutch


Forum spring: