Søg Garagen Hej Gæst! Register

Giantco Sprint
#49
c3s Skrev:Det ved jeg så ikke helt , det kræver at jeg åbner for den, men hvad skal den være ?
Den skal kunne bevæge sig frit frem og tilbage.

c3s Skrev:Hvad har du ellers gjordt ved din giantco sprint , det vil være rart at vide om hvad du har gjordt ved den

Pillet skiven.(Siger jo nok sig selv Smil )
Savet og planet fjeder styret i karburatoren.(Jeg har ikke kunne mærke det har givet noget.)
Dyset den om til 94 dyse.
70 ccm kid. (Fra protuna.)
Ubegrænset cdi.(Fra protuna)
Pmx Racer vario. (Med 7.0 grams Ruller.)
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#50
c3s Skrev:Det ved jeg så ikke helt , det kræver at jeg åbner for den, men hvad skal den være ?
Den skal kunne bevæge sig frit frem og tilbage.

c3s Skrev:Hvad har du ellers gjordt ved din giantco sprint , det vil være rart at vide om hvad du har gjordt ved den

Pillet skiven.(Siger jo nok sig selv Smil )
Savet og planet fjeder styret i karburatoren.(Jeg har ikke kunne mærke det har givet noget.)
Dyset den om til 94 dyse.
70 ccm kid. (Fra protuna.)
Ubegrænset cdi.(Fra protuna)
Pmx Racer vario. (Med 7.0 grams Ruller.)
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#51
hvad med luft skruen blandings skruen har du rørt ved den ?
Svar
#52
hvad med luft skruen blandings skruen har du rørt ved den ?
Svar
#53
c3s Skrev:hvad med luft skruen blandings skruen har du rørt ved den ?

Ja, men jeg tager altid udgangspungt i den skal 2½ omgang ud fra bunden, og så indstiller jeg den derfra.
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#54
c3s Skrev:hvad med luft skruen blandings skruen har du rørt ved den ?

Ja, men jeg tager altid udgangspungt i den skal 2½ omgang ud fra bunden, og så indstiller jeg den derfra.
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#55
Hvordan er din så i modvind og når det går stejlt op ad bakke. ?
syntes bare at den skulle kunne accellerer meget bedre med et 70cc tun. Den er også super hurtig til 20 - 30 stykker men så er det som om at den ikke kan trække mere , så går det kun jævnt op til top hastighed som er omkring 70 - 75. Jeg har sat en 92 dyse i og skruet 3 omgange ud fra bund , skruen i kaburator er fjernet , cdi er uden begransning , skiven er væk. så hvorfor kan den ikke tage bedre ved når man har et 70cc tun på det er jo spild af penge at købe det. Græder
Svar
#56
Hvordan er din så i modvind og når det går stejlt op ad bakke. ?
syntes bare at den skulle kunne accellerer meget bedre med et 70cc tun. Den er også super hurtig til 20 - 30 stykker men så er det som om at den ikke kan trække mere , så går det kun jævnt op til top hastighed som er omkring 70 - 75. Jeg har sat en 92 dyse i og skruet 3 omgange ud fra bund , skruen i kaburator er fjernet , cdi er uden begransning , skiven er væk. så hvorfor kan den ikke tage bedre ved når man har et 70cc tun på det er jo spild af penge at købe det. Græder
Svar
#57
hvad har du stillet dine ventiller til ? 0.10 eller 0.05 ?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#58
hvad har du stillet dine ventiller til ? 0.10 eller 0.05 ?
Svar
#59
c3s Skrev:hvad har du stillet dine ventiller til ? 0.10 eller 0.05 ?

Mine er stilt til 0.08, ifølge forskrifterne fra fabrikken skal de stilles til det. Smil

I modvind tager den ca 10 Km/t af farten, det vil sige at tophastigheden ifølge spedo er ca 60-65Km/t
Og på bakker går spedo ned til 65-70Km/t.

Med hensyn til hvad du kan forvente af 70ccm kid'et så fandt jeg lidt om det på Giantco's hjemmeside:

Citat:Maximum power can increase from 2.4kW to 3.1kW, up to 29% power boost!

2.4kW er det samme som 3.2Hk, og 3.1kW er det samme som 4.1Hk.

Citat:Initial acceleration (from start to 100M) is quicker by 1 second, up to 9% faster!

Det vil sige at den er ikke blevet hurtigere end 1 sekund når du accelerer. Ked af det

Min venindes giantco som der har fået fjernet skiven og har ubegrænset cdi, kan fin følge med mig indtil vi når til ca 50 på spedo. Fortvivlethock:

Citat:Climbing angle can increase from 10 degrees to over 13 degrees, meaning more torque!

Den burde kunne køre på en mere stejl bakke nu, før du begynder at mister fart. Smil

Lige for at nævne min veninde igen. Hun kan ikke følge med min på bakkerne. :wink:
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#60
c3s Skrev:hvad har du stillet dine ventiller til ? 0.10 eller 0.05 ?

Mine er stilt til 0.08, ifølge forskrifterne fra fabrikken skal de stilles til det. Smil

I modvind tager den ca 10 Km/t af farten, det vil sige at tophastigheden ifølge spedo er ca 60-65Km/t
Og på bakker går spedo ned til 65-70Km/t.

Med hensyn til hvad du kan forvente af 70ccm kid'et så fandt jeg lidt om det på Giantco's hjemmeside:

Citat:Maximum power can increase from 2.4kW to 3.1kW, up to 29% power boost!

2.4kW er det samme som 3.2Hk, og 3.1kW er det samme som 4.1Hk.

Citat:Initial acceleration (from start to 100M) is quicker by 1 second, up to 9% faster!

Det vil sige at den er ikke blevet hurtigere end 1 sekund når du accelerer. Ked af det

Min venindes giantco som der har fået fjernet skiven og har ubegrænset cdi, kan fin følge med mig indtil vi når til ca 50 på spedo. Fortvivlethock:

Citat:Climbing angle can increase from 10 degrees to over 13 degrees, meaning more torque!

Den burde kunne køre på en mere stejl bakke nu, før du begynder at mister fart. Smil

Lige for at nævne min veninde igen. Hun kan ikke følge med min på bakkerne. :wink:
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar


Forum spring: