Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ubegrænset gliderør til Stranger X-Fight?
#1
Er der nogen her der ved hvor man kan købe et ubegrænset gliderør/bøsning? Jeg har kigget alle de steder jeg kunne finde på nettet, meget forgæves

Der er tale om en Stranger X-fight, ligner en listo/, og er med den nye "teknologi" inden for skive begrænsninger hvor "skiven" er støbt ind i gliderøret/bøsningen.

er det sådan en bøsning? : http://www.brians-garage.dk/scooter_rese...27_da.html
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Er der nogen her der ved hvor man kan købe et ubegrænset gliderør/bøsning? Jeg har kigget alle de steder jeg kunne finde på nettet, meget forgæves

Der er tale om en Stranger X-fight, ligner en listo/, og er med den nye "teknologi" inden for skive begrænsninger hvor "skiven" er støbt ind i gliderøret/bøsningen.

er det sådan en bøsning? : http://www.brians-garage.dk/scooter_rese...27_da.html
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
#3
99amartin Skrev:Er der nogen her der ved hvor man kan købe et ubegrænset gliderør/bøsning? Jeg har kigget alle de steder jeg kunne finde på nettet, meget forgæves

Der er tale om en Stranger X-fight, ligner en listo/, og er med den nye "teknologi" inden for skive begrænsninger hvor "skiven" er støbt ind i gliderøret/bøsningen.

Du kan købe det Her.
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#4
99amartin Skrev:Er der nogen her der ved hvor man kan købe et ubegrænset gliderør/bøsning? Jeg har kigget alle de steder jeg kunne finde på nettet, meget forgæves

Der er tale om en Stranger X-fight, ligner en listo/, og er med den nye "teknologi" inden for skive begrænsninger hvor "skiven" er støbt ind i gliderøret/bøsningen.

Du kan købe det Her.
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar


Forum spring: