Søg Garagen Hej Gæst! Register

Skive på en Stranger X-Fight?
#1
Hej derude.

Da jeg købte min Stranger X-fight, fik jeg ad vide at der ikke var en skive i, men at man skulle købe en ny bøsning når man skulle fjerne begrænsningen ved variatoren.

Hvor kan man købe sådan en bøsning? Og hvordan sætter man den på/i?
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hej derude.

Da jeg købte min Stranger X-fight, fik jeg ad vide at der ikke var en skive i, men at man skulle købe en ny bøsning når man skulle fjerne begrænsningen ved variatoren.

Hvor kan man købe sådan en bøsning? Og hvordan sætter man den på/i?
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
#3
99amartin Skrev:Hej derude.

Da jeg købte min Stranger X-fight, fik jeg ad vide at der ikke var en skive i, men at man skulle købe en ny bøsning når man skulle fjerne begrænsningen ved variatoren.

Hvor kan man købe sådan en bøsning? Og hvordan sætter man den på/i?


Skiven er formentlig svejst på bøsningen, og derfor skal du ha' fat i en glat bøsning, eller gliderør som det også kaldes. Ved dog ikke hvilke modeller, din passer dele med.

Hvordan du sætter den i, findes der guider om her på siden Smil.

Guide.
Svar
#4
99amartin Skrev:Hej derude.

Da jeg købte min Stranger X-fight, fik jeg ad vide at der ikke var en skive i, men at man skulle købe en ny bøsning når man skulle fjerne begrænsningen ved variatoren.

Hvor kan man købe sådan en bøsning? Og hvordan sætter man den på/i?


Skiven er formentlig svejst på bøsningen, og derfor skal du ha' fat i en glat bøsning, eller gliderør som det også kaldes. Ved dog ikke hvilke modeller, din passer dele med.

Hvordan du sætter den i, findes der guider om her på siden Smil.

Guide.
Svar
#5
Den har samme motor som giantco sprint og tror også der er den samme som listo
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Den har samme motor som giantco sprint og tror også der er den samme som listo
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
#7
99amartin Skrev:Den har samme motor som giantco sprint og tror også der er den samme som listo


Tjek linket i mit indlæg, ovenover Smil.
Svar
#8
99amartin Skrev:Den har samme motor som giantco sprint og tror også der er den samme som listo


Tjek linket i mit indlæg, ovenover Smil.
Svar


Forum spring: