Svar: 1.170
Tråde: 34
Tilmeldt: May 2007
Raven Skrev:Det er langt billigere end den 2-takter jeg først havde kig på. :wink:
Ja, men der er også en Baotian Rebel & CityScooter Freak til 8.500,- kr, som også er værd at kigge på
Skrevet af mig.
"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar: 1.170
Tråde: 34
Tilmeldt: May 2007
Raven Skrev:Det er langt billigere end den 2-takter jeg først havde kig på. :wink:
Ja, men der er også en Baotian Rebel & CityScooter Freak til 8.500,- kr, som også er værd at kigge på
Skrevet af mig.
"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar: 8.383
Tråde: 350
Tilmeldt: Jul 2005
Raven:
Når du sidder på scooteren og drejer styret, så er der ikke meget plads til knæene, Man skal næsten sprede benene ud i et V, når man skal dreje, og det duer ikke, efter min mening. (jeg er 1,89 ).
Svar: 8.383
Tråde: 350
Tilmeldt: Jul 2005
Raven:
Når du sidder på scooteren og drejer styret, så er der ikke meget plads til knæene, Man skal næsten sprede benene ud i et V, når man skal dreje, og det duer ikke, efter min mening. (jeg er 1,89 ).
Svar: 9
Tråde: 2
Tilmeldt: Jan 2008
Jeg har i sidste uge købt en Kymco Super 8 (30 km/t) og er rigtig glad for den. Føler jeg sidder godt på den og den er let at håndtere selvom den er stor og tung.
Må indrømme at det er min første scooter og jeg derfor ikke har en stor erfaring at tærre på.
Årsagen til at mit valgt faldt på en Super 8 er at siddehøjden passer perfekt til mig. Lidt større tank i forhold til Agility. Lækker affejdring. Her en lidt anderledes afskærmning i forhold til fødderne og det ser ud til at virke fint.
I min søgen har jeg også kigget på billigere scootere, men de blev fravalgt idet kvaliteten ikke føltes helt ok. Jeg er ret tryg med Kymco, så det var til sidst kun Agility og Super 8 som deltog i kampen.
Dejligt med 4 takt, så er det bare ind på tankstationen og fylde den op med 95 oktan
Så pt. er jeg en meget glad Kymco ejer.
Svar: 9
Tråde: 2
Tilmeldt: Jan 2008
Jeg har i sidste uge købt en Kymco Super 8 (30 km/t) og er rigtig glad for den. Føler jeg sidder godt på den og den er let at håndtere selvom den er stor og tung.
Må indrømme at det er min første scooter og jeg derfor ikke har en stor erfaring at tærre på.
Årsagen til at mit valgt faldt på en Super 8 er at siddehøjden passer perfekt til mig. Lidt større tank i forhold til Agility. Lækker affejdring. Her en lidt anderledes afskærmning i forhold til fødderne og det ser ud til at virke fint.
I min søgen har jeg også kigget på billigere scootere, men de blev fravalgt idet kvaliteten ikke føltes helt ok. Jeg er ret tryg med Kymco, så det var til sidst kun Agility og Super 8 som deltog i kampen.
Dejligt med 4 takt, så er det bare ind på tankstationen og fylde den op med 95 oktan
Så pt. er jeg en meget glad Kymco ejer.
Svar: 2.345
Tråde: 38
Tilmeldt: Apr 2007
rc205 Skrev:Jeg har i sidste uge købt en Kymco Super 8 (30 km/t) og er rigtig glad for den. Føler jeg sidder godt på den og den er let at håndtere selvom den er stor og tung.
Må indrømme at det er min første scooter og jeg derfor ikke har en stor erfaring at tærre på.
Årsagen til at mit valgt faldt på en Super 8 er at siddehøjden passer perfekt til mig. Lidt større tank i forhold til Agility. Lækker affejdring. Her en lidt anderledes afskærmning i forhold til fødderne og det ser ud til at virke fint.
I min søgen har jeg også kigget på billigere scootere, men de blev fravalgt idet kvaliteten ikke føltes helt ok. Jeg er ret tryg med Kymco, så det var til sidst kun Agility og Super 8 som deltog i kampen.
Dejligt med 4 takt, så er det bare ind på tankstationen og fylde den op med 95 oktan
Så pt. er jeg en meget glad Kymco ejer.
Så er det bare at oprette en garage her på forummet, og smidt nogen billeder ind af den, så vi andre også kan nyde den.
Dutch
Svar: 2.345
Tråde: 38
Tilmeldt: Apr 2007
rc205 Skrev:Jeg har i sidste uge købt en Kymco Super 8 (30 km/t) og er rigtig glad for den. Føler jeg sidder godt på den og den er let at håndtere selvom den er stor og tung.
Må indrømme at det er min første scooter og jeg derfor ikke har en stor erfaring at tærre på.
Årsagen til at mit valgt faldt på en Super 8 er at siddehøjden passer perfekt til mig. Lidt større tank i forhold til Agility. Lækker affejdring. Her en lidt anderledes afskærmning i forhold til fødderne og det ser ud til at virke fint.
I min søgen har jeg også kigget på billigere scootere, men de blev fravalgt idet kvaliteten ikke føltes helt ok. Jeg er ret tryg med Kymco, så det var til sidst kun Agility og Super 8 som deltog i kampen.
Dejligt med 4 takt, så er det bare ind på tankstationen og fylde den op med 95 oktan
Så pt. er jeg en meget glad Kymco ejer.
Så er det bare at oprette en garage her på forummet, og smidt nogen billeder ind af den, så vi andre også kan nyde den.
Dutch
Svar: 1.236
Tråde: 9
Tilmeldt: Nov 2005
Så vidt jeg ved er motoren stort set den samme som på Agility, men ud over det så er det en jo en Kymco, og her er min vurdering efter hvad jeg har set ind til nu, at kvaliteten er helt i top.
Super 8 har 14 tommer hjul både for og bag, at de er større er en meget stor fordel, den ligger langt langt bedrer på vejen, og er ikke nær så følsom over for ujævnheder så som huller og sten.
En ulempe er måske vægten, 118 kg syntes jeg er lige i overkanten for sådan en lille sag, da den ikke er voldtunet, men brugt rigtigt kan det jo give et godt og stift stel, som er en forudsætning for gode kører egenskaber.
Fortid mange biler og mortorcykler- NU Kawasaki er6f
Svar: 1.236
Tråde: 9
Tilmeldt: Nov 2005
Så vidt jeg ved er motoren stort set den samme som på Agility, men ud over det så er det en jo en Kymco, og her er min vurdering efter hvad jeg har set ind til nu, at kvaliteten er helt i top.
Super 8 har 14 tommer hjul både for og bag, at de er større er en meget stor fordel, den ligger langt langt bedrer på vejen, og er ikke nær så følsom over for ujævnheder så som huller og sten.
En ulempe er måske vægten, 118 kg syntes jeg er lige i overkanten for sådan en lille sag, da den ikke er voldtunet, men brugt rigtigt kan det jo give et godt og stift stel, som er en forudsætning for gode kører egenskaber.
Fortid mange biler og mortorcykler- NU Kawasaki er6f
Svar: 29
Tråde: 4
Tilmeldt: Feb 2008
MartinAndersen14 Skrev:Ja, men der er også en Baotian Rebel & CityScooter Freak til 8.500,- kr, som også er værd at kigge på Synes ikke lige nogen af de 2 tiltaler mig.
Jeg var lige ude og kigge lidt hos nogle forhandlere her i Ringsted, men ingen af dem havde Kymco. Ville ellers gerne ha prøvesiddet en Super 8.
En af forhandlerne virkede som om han blev irriteret, da jeg spurgte om de kun havde 2-takter. Dernæst svinede han 4-takter til og sagde at det var noget lort og at de Kymco maskiner han havde haft med at gøre, ikke var andet end problemer. Jeg gik, da jeg ikke gad høre på hans sure opstød.
Kiggede også hos Thansen og kunne egentlig godt li den Giantco Stealth de havde stående.
Jeg fik lige set at bredden på en Super 8 er 75cm, hvilket lige nøjagtig er bredden på døren, der hvor den skal stå. :? Derfor begyndte jeg også at kigge lidt nærmere på den Stealth, da den vejer mindre, er lidt smallere ved styret og Thansen ligger lige over på den anden side af vejen.
Men hvad siger eksperterne (altså Jer :wink ?
Er en Stealth fra Thansen det værd eller skal jeg holde fast i en Super 8 (eller en tredje)?
Typisk mig.... Er så pokkers ubeslutsom.. :?
Svar: 29
Tråde: 4
Tilmeldt: Feb 2008
MartinAndersen14 Skrev:Ja, men der er også en Baotian Rebel & CityScooter Freak til 8.500,- kr, som også er værd at kigge på Synes ikke lige nogen af de 2 tiltaler mig.
Jeg var lige ude og kigge lidt hos nogle forhandlere her i Ringsted, men ingen af dem havde Kymco. Ville ellers gerne ha prøvesiddet en Super 8.
En af forhandlerne virkede som om han blev irriteret, da jeg spurgte om de kun havde 2-takter. Dernæst svinede han 4-takter til og sagde at det var noget lort og at de Kymco maskiner han havde haft med at gøre, ikke var andet end problemer. Jeg gik, da jeg ikke gad høre på hans sure opstød.
Kiggede også hos Thansen og kunne egentlig godt li den Giantco Stealth de havde stående.
Jeg fik lige set at bredden på en Super 8 er 75cm, hvilket lige nøjagtig er bredden på døren, der hvor den skal stå. :? Derfor begyndte jeg også at kigge lidt nærmere på den Stealth, da den vejer mindre, er lidt smallere ved styret og Thansen ligger lige over på den anden side af vejen.
Men hvad siger eksperterne (altså Jer :wink ?
Er en Stealth fra Thansen det værd eller skal jeg holde fast i en Super 8 (eller en tredje)?
Typisk mig.... Er så pokkers ubeslutsom.. :?
|