Søg Garagen Hej Gæst! Register

Smeltet toppakning :S
#49
Det er da fuldstændig vandvittigt at fjerne termostaten, termostatens opgave er jo netop at holde motoren på en konstant temperatur, denne skal ligge mellem 75 og 85 grader. Delene i motoren er tilpasset til denne temperatur, så før denne er opnået vil der være et meget stører mekanisk slid, og dårligere benzin økonomi.

Termostatens opgave er at lukke for kølevands cirkulationen ud til køleren, og først åbne når den rigtige arbejds temperatur er er nået, og så holde den der, ved at åbne og lukke.
http://www.motorsamling.dk/index.html?mo...nde/ny.htm
Fortid mange biler og mortorcykler- NU Kawasaki er6f
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#50
Det er da fuldstændig vandvittigt at fjerne termostaten, termostatens opgave er jo netop at holde motoren på en konstant temperatur, denne skal ligge mellem 75 og 85 grader. Delene i motoren er tilpasset til denne temperatur, så før denne er opnået vil der være et meget stører mekanisk slid, og dårligere benzin økonomi.

Termostatens opgave er at lukke for kølevands cirkulationen ud til køleren, og først åbne når den rigtige arbejds temperatur er er nået, og så holde den der, ved at åbne og lukke.
http://www.motorsamling.dk/index.html?mo...nde/ny.htm
Fortid mange biler og mortorcykler- NU Kawasaki er6f
Svar


Forum spring: