Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kymco Agility 50 problemer
#13
4440-lasse Skrev:Hmm det eneste der er gjordt ved den er at skiven/ringen er pillet også er der skiftet udst.

det er det hele
Jeg går ud fra, at du mener, at hele røret er udskiftet i varioen! Der er som sagt ingen skive/ring i en Agilitys originalvario. Har han fjernet droslingen i gasspjældet, hvis ikke, så er den meeeeget død i det, og har svært ved at starte?
Som du kan se af nedenstående graf, yder motoren sine maksimale 2,4-2,6 Hk (i baghjulet) i et meget snævert område. Så hvis den ikke kan komme op i de omdrejninger, der svarer til hastigheden på grafen, så er der ikke mange ponyer at rutte med.

Linierne nederst til venstre viser, hvor mange meter de forskellige opsætninger skal bruge for at komme op på en hastighed af 75 km/t. Målingerne er foretaget på rullefelt, og afspejler derfor langt fra de tal, man kan opnå på landevejen, men de indbyrdes forhold burde være de samme.

Rød: Originalmotor droslet
Blå: Afdroslet og justeret motor med anden vario
Grøn: Den samme opsætning som blå - men med en 80 ccm cylinder

[Image: 1755.jpg]
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
4440-lasse Skrev:Hmm det eneste der er gjordt ved den er at skiven/ringen er pillet også er der skiftet udst.

det er det hele
Jeg går ud fra, at du mener, at hele røret er udskiftet i varioen! Der er som sagt ingen skive/ring i en Agilitys originalvario. Har han fjernet droslingen i gasspjældet, hvis ikke, så er den meeeeget død i det, og har svært ved at starte?
Som du kan se af nedenstående graf, yder motoren sine maksimale 2,4-2,6 Hk (i baghjulet) i et meget snævert område. Så hvis den ikke kan komme op i de omdrejninger, der svarer til hastigheden på grafen, så er der ikke mange ponyer at rutte med.

Linierne nederst til venstre viser, hvor mange meter de forskellige opsætninger skal bruge for at komme op på en hastighed af 75 km/t. Målingerne er foretaget på rullefelt, og afspejler derfor langt fra de tal, man kan opnå på landevejen, men de indbyrdes forhold burde være de samme.

Rød: Originalmotor droslet
Blå: Afdroslet og justeret motor med anden vario
Grøn: Den samme opsætning som blå - men med en 80 ccm cylinder

[Image: 1755.jpg]
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#15
Kan i ikke lige sende et link, om hvor de der ventiler sidder.
Svar
#16
Kan i ikke lige sende et link, om hvor de der ventiler sidder.
Svar
#17
4440-lasse Skrev:Kan i ikke lige sende et link, om hvor de der ventiler sidder.
Måske endnu bedre, selvom du måske ikke forstår tysk:
http://www.youtube.com/watch?v=xYPJM8jp5F8 :wink:
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#18
4440-lasse Skrev:Kan i ikke lige sende et link, om hvor de der ventiler sidder.
Måske endnu bedre, selvom du måske ikke forstår tysk:
http://www.youtube.com/watch?v=xYPJM8jp5F8 :wink:
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar


Forum spring: