Svar: 4
Tråde: 1
Tilmeldt: Feb 2008
Min Pexma har ikke nogen kompresion, så jeg regner med at toppakningen er gået, men jeg har aldrig skilt en 4 takter ad, kun 2 takter.
Jeg fik skruet topdækslet af og så en kæde o.a.
Er der nogen der har skilt sådan noget ad, evt. hvordan med kæden og ventilerne.
Blundgren
Blundgren
Svar: 4
Tråde: 1
Tilmeldt: Feb 2008
Min Pexma har ikke nogen kompresion, så jeg regner med at toppakningen er gået, men jeg har aldrig skilt en 4 takter ad, kun 2 takter.
Jeg fik skruet topdækslet af og så en kæde o.a.
Er der nogen der har skilt sådan noget ad, evt. hvordan med kæden og ventilerne.
Blundgren
Blundgren
Svar: 3.837
Tråde: 268
Tilmeldt: Oct 2010
Svar: 3.837
Tråde: 268
Tilmeldt: Oct 2010
Svar: 83
Tråde: 10
Tilmeldt: Nov 2007
SLK Skrev:Mon du kan bruge lidt fra denne artikel?
http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.php?t=3550
Har du stadig standard udstødning på, eller blev den også optimeret
FLOT guide FLOT
Svar: 83
Tråde: 10
Tilmeldt: Nov 2007
SLK Skrev:Mon du kan bruge lidt fra denne artikel?
http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.php?t=3550
Har du stadig standard udstødning på, eller blev den også optimeret
FLOT guide FLOT
Svar: 4
Tråde: 1
Tilmeldt: Feb 2008
Det var lige den artikkel jeg kunne bruge, det viste sig at der sad en sammenklappet ring muligvis fra tændrøret i klemme i udstødningsventilen. Der var ikke ødelagt noget så nu kører den.
Blundgren
Svar: 4
Tråde: 1
Tilmeldt: Feb 2008
Det var lige den artikkel jeg kunne bruge, det viste sig at der sad en sammenklappet ring muligvis fra tændrøret i klemme i udstødningsventilen. Der var ikke ødelagt noget så nu kører den.
Blundgren