Citat:Hvad er dit indtryk af den?
Nu er jeg jo ikke ekspert, men den stod ved siden af en Kymco Agility, der virkede lidt 'længere' i det. Der i hvert fald stor forskel på bagagebæreren på de 2. På Mio er der jo dårligt nok tale om et håndtag.
Fodpladsen virkede dog større, mere rektangulær på Mio.
Ingen af dem har handskerum, men Agility har nogle fordybninger i skjoldet, der muligvis skal gøre det ud for noget sådan. Da de går vandret ind, gør de dog ikke den store gavn.
Der er ligesom en ekstra funktion ved Mio's tændingshul, men hvad det er fandt jeg ikke ud af. Kunne være startknappen, men det var ikke så meget det jeg var på jagt efter
Kymco har aflåst tankdæksel, mens Mio muligvis ikke har. Jeg ville ikke øve vold på den, så der kan godt gemme sig et nøglehul under, hvad der kunne ligne en svingbar dækplade. Var dog ikke lige at dreje til side.
Tingene sidder en anelse mere og stritter i fri luft på Mio's styr, mens f.eks. den der lille 'kasse' til bremsevæske er gemt væk på Kymco.
Mio benytter tilsyneladende rund standard pære foran, mens Agility har en H4 (halogen).
Jeg har dog også set halogen, der kan sidde i de andre huller.
Jeg vil tro, at jeg også på Mio vil have bøvl med at få en full face gemt af vejen under sadlen. Sadddelhøjden var stort set den samme for dem begge, muligvis med Mio en cm eller 2 lavere. Den har trods alt kun 10" hjul mod Kymco's 12. Når man sådan ser dem sammen, kan man tydeligt se forskel.
Og så er der altså den der olielampe (med eller uden elektrisk forbindelse) på Mio's speedometer.