Svar: 42
Tråde: 15
Tilmeldt: Jun 2007
Hejsa
Jeg har idag taget begrensningerne på scooteren dvs. ring i vario. plade i karburator ved luftfiler. og dysset fra 53 op til 56.
Men den går "kun 60 km/t"
Kan original udstødningen virkelig tage så meget " ja jeg ved jo ikke hvor stærkt den kan køre uden begrensninger normalt!!!! "
Nogle forslag eller noget jeg har glemt?
8)
Hvorfor gå når man kan køre
Svar: 42
Tråde: 15
Tilmeldt: Jun 2007
Hejsa
Jeg har idag taget begrensningerne på scooteren dvs. ring i vario. plade i karburator ved luftfiler. og dysset fra 53 op til 56.
Men den går "kun 60 km/t"
Kan original udstødningen virkelig tage så meget " ja jeg ved jo ikke hvor stærkt den kan køre uden begrensninger normalt!!!! "
Nogle forslag eller noget jeg har glemt?
8)
Hvorfor gå når man kan køre
Svar: 3.837
Tråde: 268
Tilmeldt: Oct 2010
pmx Skrev:Hejsa
Jeg har idag taget begrensningerne på scooteren dvs. ring i vario. plade i karburator ved luftfiler. og dysset fra 53 op til 56.
Men den går "kun 60 km/t"
Kan original udstødningen virkelig tage så meget " ja jeg ved jo ikke hvor stærkt den kan køre uden begrensninger normalt!!!! "
Nogle forslag eller noget jeg har glemt.
8)
Jvf:
http://www.billig-scooter.dk/portal/begr...ersigt.php så er den begrænset i udstødningen, så mon ikke det er dér den begrænser.
Til en anden gang må du gerne holde lidt igen med dine ?-tegn.
http://www.billig-scooter.dk/profile.php?mode=register
Svar: 3.837
Tråde: 268
Tilmeldt: Oct 2010
pmx Skrev:Hejsa
Jeg har idag taget begrensningerne på scooteren dvs. ring i vario. plade i karburator ved luftfiler. og dysset fra 53 op til 56.
Men den går "kun 60 km/t"
Kan original udstødningen virkelig tage så meget " ja jeg ved jo ikke hvor stærkt den kan køre uden begrensninger normalt!!!! "
Nogle forslag eller noget jeg har glemt.
8)
Jvf:
http://www.billig-scooter.dk/portal/begr...ersigt.php så er den begrænset i udstødningen, så mon ikke det er dér den begrænser.
Til en anden gang må du gerne holde lidt igen med dine ?-tegn.
http://www.billig-scooter.dk/profile.php?mode=register
Svar: 9.709
Tråde: 125
Tilmeldt: May 2007
Du skal højre op i dyse mener jeg når man fjerner den plade ved luftfilteret, en 72'er skulle passe fint.
Svar: 9.709
Tråde: 125
Tilmeldt: May 2007
Du skal højre op i dyse mener jeg når man fjerner den plade ved luftfilteret, en 72'er skulle passe fint.
Svar: 1.739
Tråde: 110
Tilmeldt: Jan 2008
Kan varmt anbefale at du som andre har skrevet skifter til en #72 når guldpladen fjernes.
Std luftfilter
Hvis du, forudsat finanserne tillader det, så også samtidig skifter din variator ud med en Malossi Multivario og en ZX knæk udstødning får du en Runner der render omkring 80km/t og uden at støje.
Taler af erfaring, min datter har netop samme opsætning på std cylinder og den kører rigtig godt uden at larme, på gode dage endda oppe omkring de 90km/t
Svar: 1.739
Tråde: 110
Tilmeldt: Jan 2008
Kan varmt anbefale at du som andre har skrevet skifter til en #72 når guldpladen fjernes.
Std luftfilter
Hvis du, forudsat finanserne tillader det, så også samtidig skifter din variator ud med en Malossi Multivario og en ZX knæk udstødning får du en Runner der render omkring 80km/t og uden at støje.
Taler af erfaring, min datter har netop samme opsætning på std cylinder og den kører rigtig godt uden at larme, på gode dage endda oppe omkring de 90km/t