undskyld =)
Jeg startede med at tage låget af til vario'en der var kun en skive yderst på tandhjulet og et langt rør imellem tandhjul og den inderste. Samlede den igen.
Fandt en kobling til højre fra motoren som billede viste men der var 2 ledninger på hver side af koblingen og når jeg delte den virkede el-starteren ikke, så på igen.
Det var faktisk alt jeg har gjort, glemte lige at skriv min liste er fra 04
Mvh
Henrik
PS. hvor skal jeg ellers lægge mit inlæg om dette problem hehe problemer
Svar: 3.837
Tråde: 268
Baotian QT-9 og Zhongyu QT-7 er 99% ens.
Begrænsningerne er lidt forskellige, alt afhængig hvor du har den fra. Er din scooter svensk?
Nå, tilbage til dit oprindelige spørgsmål:
Hvis du har samlet alt korrekt igen har du jo ingen ændring lavet, derfor må du have glemt et eller andet.
Noget tyder på at du hverken har omdrejningsbegrænseren (stikket som skal frakobles) og skiven i varo.
Tog du vario'en ud? Rullerne ligger som de skal?
Det er lidt svært at komme med forslag, når du ikke er mere præcis. Men hvis du kun lige har taget kickstarterlåget af og det yderste tandhjul, ja så ved jeg det ikke
*Er flyttet over til forum:bss*
Når jeg har skruet møtrikken af og tager tandhjulet at er det næste jeg kan tage af hmmmm et metal rør på ca. 4 til 5 cm og derefter komme ind til den bagerste skive den med de der små hjul.
Henrik Nielsen Skrev:Når jeg har skruet møtrikken af og tager tandhjulet at er det næste jeg kan tage af hmmmm et metal rør på ca. 4 til 5 cm og derefter komme ind til den bagerste skive den med de der små hjul.
Disse hjul, ligger de korrekt? Du kan se hvordan de skal ligge i PDF filen her:
http://billig-scooter.dk/viewtopic.php?t=88
Husk at det 4cm lange metalrør skal så langt ind som muligt.
jeg har taget alt ud et par gange, men mener at jeg har samlet alt igen på den måde det sad.
Jeg har købt den på en bil aktion i sverige (bor i malmø) for 6.800 svenske.
Henrik Nielsen Skrev:jeg har taget alt ud et par gange, men mener at jeg har samlet alt igen på den måde det sad.
Ok. Så det er den eneste ændring du har fortaget, og derefter kører den ikke godt mere?
Forklar lige igen hvordan den pludseligt kører dårligt.
Der er ingen mislyde som TBone spørger om?
Citat:Jeg har købt den på en bil aktion i sverige (bor i malmø) for 6.800 svenske.
Havde nok en fornemmelse af at den var svensk siden det var en Baotian
jeg har ikke byttede de der hjul, tror de har samme vægt, men på tandhjulet sidder der noget plastik med nogle riller, skal det sidde fast på tandhjulet ? det sidder fast når jeg kommer den yderste skive på når jeg skal sætte møtrikken fast igen, men ellers falder det af når det ikke er samlet