Svar: 4.313
Tråde: 59
Tilmeldt: Jan 2006
Ok, det er rigtig nok så, dyserne er metriske så det paser med mm. på et bor, men men.., et alm. bor er alt for grovt, det laver mikroridser i dysen så flowet ikke bliver jævnt. Man skal bruge et rialvsæt, der er beregnet til at rive dyser op med.
Men # 100 er alt for meget, det taber motoren kraft af, en 4T går nemlig ikke i 8-takt - som en 2T, der går i 4 takt hvis den får for meget, den bliver bare svagere af det og soder ventiler og potte unødigt til.
Svar: 4.313
Tråde: 59
Tilmeldt: Jan 2006
Ok, det er rigtig nok så, dyserne er metriske så det paser med mm. på et bor, men men.., et alm. bor er alt for grovt, det laver mikroridser i dysen så flowet ikke bliver jævnt. Man skal bruge et rialvsæt, der er beregnet til at rive dyser op med.
Men # 100 er alt for meget, det taber motoren kraft af, en 4T går nemlig ikke i 8-takt - som en 2T, der går i 4 takt hvis den får for meget, den bliver bare svagere af det og soder ventiler og potte unødigt til.
Svar: 554
Tråde: 81
Tilmeldt: May 2007
Tarzo
Jeg tror at det er den dyse der gør den langsom. Så er det bedre at købe en dyse.
Svar: 554
Tråde: 81
Tilmeldt: May 2007
Tarzo
Jeg tror at det er den dyse der gør den langsom. Så er det bedre at købe en dyse.
Svar: 95
Tråde: 12
Tilmeldt: Mar 2008
Oki, Så bliver det en ny dysse i morgen.
Som skrevet højere oppe, så skal jeg gå efter en 90-95, bliver nok en 90.
Tak for råd og vejledning.
Svar: 95
Tråde: 12
Tilmeldt: Mar 2008
Oki, Så bliver det en ny dysse i morgen.
Som skrevet højere oppe, så skal jeg gå efter en 90-95, bliver nok en 90.
Tak for råd og vejledning.
Svar: 2.425
Tråde: 21
Tilmeldt: May 2007
Tarzo Skrev:oki, Så bliver det en ny dysse i morgen..
Som skrevet højer oppe, så skal jeg gå efter en 90-95..bliver nok en 90..
Tak for råd og vejledning.
Det kunne nok være en god ide at købe en 90 og en 92, og så se hvilken den køre bedst med, så kan du se om du er kommet for lang ned i dyse.
Svar: 2.425
Tråde: 21
Tilmeldt: May 2007
Tarzo Skrev:oki, Så bliver det en ny dysse i morgen..
Som skrevet højer oppe, så skal jeg gå efter en 90-95..bliver nok en 90..
Tak for råd og vejledning.
Det kunne nok være en god ide at købe en 90 og en 92, og så se hvilken den køre bedst med, så kan du se om du er kommet for lang ned i dyse.
Svar: 95
Tråde: 12
Tilmeldt: Mar 2008
Nå, ny dag samme problemer.
Har fådet en ny dysse st 90.
Uden begræsningen i luftfiltret kom jeg op på hele 40 km/t med rygvind.
Med Begræsning i luftfiltret kom jeg op på hele 45 km/t stadig med rygvind.
Ventiler er efterset igen (de står stadig til 0,08) Så nu ved jeg ikke hvad mere jeg kan gøre!
Lader jeg den få fuld gas på støttefod, får den masser af omdrejninger, lidt færer end i går med den boret dysse i, men lige så snart jeg sætter mig for at køre har den ingen trækkraft (jeg vejer kun 85 kg).
Så plz, plz kom med et guldkorn. Hvad og hvor er problemet?
Mvh.
Tarzo.
Svar: 95
Tråde: 12
Tilmeldt: Mar 2008
Nå, ny dag samme problemer.
Har fådet en ny dysse st 90.
Uden begræsningen i luftfiltret kom jeg op på hele 40 km/t med rygvind.
Med Begræsning i luftfiltret kom jeg op på hele 45 km/t stadig med rygvind.
Ventiler er efterset igen (de står stadig til 0,08) Så nu ved jeg ikke hvad mere jeg kan gøre!
Lader jeg den få fuld gas på støttefod, får den masser af omdrejninger, lidt færer end i går med den boret dysse i, men lige så snart jeg sætter mig for at køre har den ingen trækkraft (jeg vejer kun 85 kg).
Så plz, plz kom med et guldkorn. Hvad og hvor er problemet?
Mvh.
Tarzo.
Svar: 1.117
Tråde: 62
Tilmeldt: May 2007
Hejsa!
Nu vil jeg ikke gøre mig en hel masse klog men hvad med en ubegrænset cdi mon ikke det ville hjælpe en del på det?
Og så som der bliver sagt nogen letter ruller.
MVH
Rc Scooter
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _
Svar: 1.117
Tråde: 62
Tilmeldt: May 2007
Hejsa!
Nu vil jeg ikke gøre mig en hel masse klog men hvad med en ubegrænset cdi mon ikke det ville hjælpe en del på det?
Og så som der bliver sagt nogen letter ruller.
MVH
Rc Scooter
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _