Søg Garagen Hej Gæst! Register

Så blev det min tur - Scooter stjålet
#1
Som overskriften antyder. Væk er "dyret". Min Giantco Sprint blev stjålet fra min arbejdsplads. I baggården. Møg irriterende - Jeg skulle hjem fra job og væk var den. Hvad gør man? Ringer til Politiet - Bliver stillet om fra den ene til den anden. Endte til sidst hos Politiet i Aabenraa. Som er cirka 30 km væk. Hendes kommentar " Århh hvor ærgeligt!". Og JA det var og er det. Den sidste bus er kørt - Det p** regner. Regntøjet ligger i "bagagerummet" på scooteren.(Julegave fra kæresten) sammen med mine nyindkøbte RayBan til 1000,- Jeg har aldrig købt så dyre solbriller før. Men vi har vel alle stiftet bekendtskab med den lave Januar sol, når den nu og da titter frem? Og for fanden. Den bliver jo ikke stjålet på en privat P-Plads der er meget befærdet. Men det gjorde den. Og jer er selvfølgelig kun ansvarsforsikret. Og havde den dag kun "ratlås" på. Det er bare en af den slags dage.

Så hvis i møder en Sprint med reg. nr VD67 42, så hils og sig, at der er 110 kilo agressiv jyde der meget gerne vil have hans Sprint tilbage. Og han er mere end almindelig pissed. Scooteren er sidst set i Haderslev på Kanikke pladsen. Dusør kr. 2000,- gives!

Jeg ved selvtægt ikke er lovligt - Men tager sgu gerne skraldet - Og betaler også vedkommendes tandlægeregning. Bare for fornøjelsens skyld.

Tirsdag den 15 var for mig en fredag den 13. Men jeg lever i håbet om, at en BS "mate" genkender min sprint (blå, og baglygten manglet et lille hjørne i venstre side). Jeg har nu kun nøglen tilbage - Og jeg ved lige præcis hvor jeg vil stikke den hen på vedkommend der har "lånt" den. Nemlig der hvor solen aldrig skinner ;-)

SÅ hvis i på jeres vej møder en sprint (30´er) - Der matcher ovenstående og er fra området. Så giv mig en PB.

P.s Taxituren hjem kostede 120 kroner. For 4 km. Prikken over "i" et på en rådden dag.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Satme sørgeligt læsning, Kim.
Håber du finder din Giantco scooter igen og tyven bliver pågrebet af politiet.
Det sker desværre bare alt alt for sjældent Ked af det
Svar
#3
Hejsa Kim.

Ja det var da en " rådden dag. Jeg er desvære ik fra din kant Græder . Jeg håber at den kommer tilbage til den rette ejermand, menlig dig. Desvære sker det bare alt alt for sjældent.
Har du prøvet at følge op via den blå avis??.

Mvh
tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#4
Fanme ærgeligt. Håber du får den igen. Hvorfor kan folk ikke bare holde fingrene for dem selv :nono: :whip:
Svar
#5
Ringede til Politiet for at få journalnummeret i dag. Til min store overraskelse havde de ikke fået den meldt stjålet/efterlyst i går. Hmm...

Nå, pessimist som jeg er, skal jeg jo have nyt køretøj regner jeg med. Var egentligt ok tilfreds med Sprinten. Og tør godt kaste mig ud i et nyt Kina eventyr. Og så faldt jeg over denne "stealth" fra Giantco og Thansen. Ser nu "rap" ud. Men kan ikke gøre op med mig selv om den er for Brian agtig?

http://www.thansen.dk/product.asp?c=1617...1592038241

Noget der har prøvekørt den? Eller set den IRL?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
For satan Kim, jeg føler sku med dig!

Jeg prøvede det "næsten" selv for noget tid siden!. Og det var i min egen gård!
Og jeg har det præcis som dig, man leder næsten efter dem der har gjordt det, og ydermere, så slår man dem hellere ned end at ringe efter panserne, ikke?

Men krydser finger for at du får den igen, og jeg holder øjnene åbne efter den, man ved sku aldrig selvom jeg bor på amager!
Svar
#7
Hvor mange låse er tyvene kommet igennem og hvad slags?
Svar
#8
Scoooter Skrev:Hvor mange låse er tyvene kommet igennem og hvad slags?

Læs indlægget igennem, og du finder dette: Og havde den dag kun "ratlås" på. Græder
Svar
#9
Den nye scooter fra Thansen er en kopi af Baotian Rebel. Så den kan du også søge efter fejl på.
Da dette sikkert også kan findes i den nye knallert fra Thansen.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Sørlig historie ,hved ikke om den er på Sg http://www.scootergalleri.dk/html/mar_al...++&GroupID= .
Jeg har selv kasko på min men den har også kostet kassen.
Jeg låser altid min med kæde lås og skive lås og rat lås og har instaleret en alarm som hyler hvids der bare er det mindste.
De har sikkert skiftet tændings lås og rat lås hvids den bliver solgt.
Svar
#11
Med den pris Sprinten koster, så kan det jo ikke betale sig med kasko. . Desværre.

Jeg har sgu fået stjålet cykler der koster mere end en Sprint, og det dækkede forsikringen 100%. Det er et lidt underligt system.
Svar
#12
Hej Kim.

Jeg ved præcis hvordan det føles! Læs videre i denne tråd
Jeg har lært at låse hele scooteren fast til f.eks en lygtepæl i stedet for kun at låse et hjul fast.
• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Svar


Forum spring: