Søg Garagen Hej Gæst! Register

Yamaha Jog R
Hej allesammen.

Er blevet tilbudt en yamaha jog r fra 12 måned 2007,
der har kørt 500 km, til 11.000,- .
Ville hører jer om det er et godt køb, og om en sådan en knallert er noget værd ?

- Hilsen David.

Her er også nogle billeder:

[Image: 55572048_25062008131752_4235_2.jpg] [Image: 55572048_06072008104050_2688_2.jpg] [Image: 55572048_25062008131927_2859_2.jpg] [Image: 55572048_25062008132108_7145_2.jpg]
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Det er ET godt køb !!!! Grin da den er så ny og ik har gået så meget. Medmindre der er en masse fejl på den.
Svar
Nu ved jeg ikk det store om scootere, men har en ven der købte en ny for 17.000. så hvis den ikk har nogle defekter og kun gået 500km Ville jeg da mene den er pengene værd Grin
Svar
Nu ved jeg ikk det store om scootere, men har en ven der købte en ny for 17.000. så hvis den ikk har nogle defekter og kun gået 500km Ville jeg da mene den er pengene værd Grin
Svar
Ja med mindre der er noget meget galt med den, så er det er super godt køb :o
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Det er der ikke Blink med øjet har været ude og se den i dag og den kører perfekt, starter med det samme med både kick og el-start.
Den lyder også som den skal Smil
Det eneste er at malingen er skallet lidt af udstødningen men ved ikke hvor meget det gør ?? Smil
Svar
Ja, super køb.

Men husk nu nogle ordentlige låse. Den er ret "eftertragtet" blandt de langfingrede Græder
Svar
Okay :O . bor i et kvarter der ligger et lille stykke inde mellem en masse huse faktisk næsten bagerst,
og den kommer til at stå i aflåst skur.

Men er rat lås, og kædelås ikke nok ellers ? Smil
Svar
Davidms Skrev:Okay :O . bor i et kvarter der ligger et lille stykke inde mellem en masse huse faktisk næsten bagerst,
og den kommer til at stå i aflåst skur.

Men er rat lås, og kædelås ikke nok ellers ? Smil

Hvis den kommer til at stå i et solidt aflåst skur burde det være nok.

Forresten, ratlåsen på min/mine venners knallerter, har absolut ikke været noget at råbe hurra for, så den dur ikke rigtig til noget
Svar

Nej desværre holder de ikke så godt.
Men en god tyk kædelås er vel godt nok ellers ?

Det er det, det er beton og er låst med en dør som en hoveddør Smil det vel godt nok Grin
Svar
Davidms Skrev:Nej desværre holder de ikke så godt.
Men en god tyk kædelås er vel godt nok ellers ?

Det er det, det er beton og er låst med en dør som en hoveddør Smil det vel godt nok Grin

Ja, en god kædelås burde være nok til når den står hjemme
Svar
Mange tak for hjælpen Blink med øjet

Har valgt at købe den Blink med øjet.
Svar

Forum spring: