Søg Garagen Hej Gæst! Register

Startede igår.
Men ikke idag !!!

Var hos NP i Tappernøje og få skiftet dæk - transporterede Listoen på min trailer - halvt stående halvt liggende på højre side - nok mest liggende. Kan der være løbet benzin i luftfilteret eller noget helt andet. Der er fuld knald på batteriet men den starter altså ikke.

Olandinho :O)

Godt Nytår
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Olandinho Skrev:Men ikke idag !!!

Var hos NP i Tappernøje og få skiftet dæk - transporterede Listoen på min trailer - halvt stående halvt liggende på højre side - nok mest liggende. Kan der være løbet benzin i luftfilteret eller noget helt andet. Der er fuld knald på batteriet men den starter altså ikke.

Olandinho :O)

Godt Nytår

Der er nok rendt benzin ud, et eller andet sted. Det er bare at træde den igang Smil. Det kan godt være at man skal træde et halvt hundrede gange, men det plejer at hjælpe på problemet.

Selv godt nytår Grin.
Svar
Aaaarghh - så skal far være øm i højre lårmuskel nytårsaften. Fortvivlethock: :oops: 8) Ked af det Grin
Svar
Olandinho Skrev:Aaaarghh - så skal far være øm i højre lårmuskel nytårsaften. Fortvivlethock: :oops: 8) Ked af det Grin

Beklager meget Grin.
Svar
Jps Skrev:Der er nok rendt benzin ud, et eller andet sted. Det er bare at træde den igang Smil. Det kan godt være at man skal træde et halvt hundrede gange, men det plejer at hjælpe på problemet.

Selv godt nytår Grin.

Jeg må takke dig mange gange - jeg talte faktisk mens jeg Kickstartede den og da jeg kom til 50 på Kickeren startede den Grin Det kan ikke være bedre. Nu er juleferien også snart slut og man skal igen op kl. 05.30 og køre 10 km hver vej i frostvejr og blæsevejr :x øøuuv

Olandinho
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Olandinho Skrev:Jeg må takke dig mange gange - jeg talte faktisk mens jeg Kickstartede den og da jeg kom til 50 på Kickeren startede den Grin Det kan ikke være bedre. Nu er juleferien også snart slut og man skal igen op kl. 05.30 og køre 10 km hver vej i frostvejr og blæsevejr :x øøuuv

Olandinho

Det var godt mit råd hjalp dig. Grin

For det er surt at komme ud til en scooter, der ikke gider starte.
Svar

Forum spring: