Svar: 121
Tråde: 7
Tilmeldt: May 2007
Aaah, 90 ccm texas rykker da 120.
Målt efter hastighedsmåler ude i vejsiden og GPS.
Så helt kan det ikk passe med at miste kraft ved vario gearing.
Suzuki Katana LC & Suzuki FZ50 ªKª Spritteren...
Svar: 136
Tråde: 1
Tilmeldt: Aug 2007
Emil Skrev:Aaah, 90 ccm texas rykker da 120.
Målt efter hastighedsmåler ude i vejsiden og GPS.
Så helt kan det ikk passe med at miste kraft ved vario gearing.
Jo, det kan det nu godt.
Medmindre din vario og gearing er helt kold når du har kørt. Så mister du effekt der.
Svar: 136
Tråde: 1
Tilmeldt: Aug 2007
Emil Skrev:Aaah, 90 ccm texas rykker da 120.
Målt efter hastighedsmåler ude i vejsiden og GPS.
Så helt kan det ikk passe med at miste kraft ved vario gearing.
Jo, det kan det nu godt.
Medmindre din vario og gearing er helt kold når du har kørt. Så mister du effekt der.
Svar: 9.709
Tråde: 125
Tilmeldt: May 2007
Lidt OT.
Så vidt jeg ved findes runner vxr som både 180ccm og 200ccm.
Svar: 9.709
Tråde: 125
Tilmeldt: May 2007
Lidt OT.
Så vidt jeg ved findes runner vxr som både 180ccm og 200ccm.
Svar: 136
Tråde: 1
Tilmeldt: Aug 2007
dark0n3 Skrev:Lidt OT.
Så vidt jeg ved findes runner vxr som både 180ccm og 200ccm.
VXR'eren blev oprindeligt lavet som 180'er men den var for svag efter kundernes mening så de pumpede dem op på 200 ccm.
Svar: 136
Tråde: 1
Tilmeldt: Aug 2007
dark0n3 Skrev:Lidt OT.
Så vidt jeg ved findes runner vxr som både 180ccm og 200ccm.
VXR'eren blev oprindeligt lavet som 180'er men den var for svag efter kundernes mening så de pumpede dem op på 200 ccm.