Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kymco agility normal og sportsversion
#1
En sælger påstår at hans sportsversion har kostet 14k fra ny. Kan dette passe? Og hvad er forskellen?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Excile Skrev:En sælger påstår at hans sportsversion har kostet 14k fra ny. Kan dette passe? Og hvad er forskellen?
Hvis han har givet 14k for en Agility 50 Sport, så vil jeg håbe, at han værdsætter den sorte farve og de indrykkede bliklys i frontskjoldet, for det er de eneste forskelle, jeg kan finde :wink: I Sverige, er prisforskellen omkring 1.000 svenske knækbrødskroner.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#3
Det siger min research også Smil Tusind tak!
Svar
#4
kragen Skrev:Hvis han har givet 14k for en Agility 50 Sport, så vil jeg håbe, at han værdsætter den sorte farve og de indrykkede bliklys i frontskjoldet, for det er de eneste forskelle, jeg kan finde :wink: I Sverige, er prisforskellen omkring 1.000 svenske knækbrødskroner.

Dette er prisen i Rødovre: http://www.scootcar.dk/index.asp?id=369

Nogle dyre lamper!!
Entdrosseln wir!
Svar
#5
jlr Skrev:Dette er prisen i Rødovre: http://www.scootcar.dk/index.asp?id=369

Nogle dyre lamper!!
De er også ret hidsige med deres reservedels- og service-priser.
De mente i hvert fald, at et sæt ruller til min Agility (den ikke-så-sporty udgave) ville ligge omkring 180,- Fortvivlethock:

Mon ikke www.Scoot.dk kan gøre det bedre ?

Hvis jeg altså kan finde dem. Jeg kørte lige Hvidsværmervej igennem forleden. Ingen specielt tydelige skilte. Ked af det
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
walker1 Skrev:De er også ret hidsige med deres reservedels- og service-priser.
De mente i hvert fald, at et sæt ruller til min Agility (den ikke-så-sporty udgave) ville ligge omkring 180,- Fortvivlethock:

Mon ikke www.Scoot.dk kan gøre det bedre ?

Hvis jeg altså kan finde dem. Jeg kørte lige Hvidsværmervej igennem forleden. Ingen specielt tydelige skilte. Ked af det
180,- for seks ruller Fortvivlethock: Jeg giver 7,50 euro (plus fragt) for Stage6 (2x3 stk) ruller hos racingplanet i Tyskland.
http://shop.racingplanet.de/catalog/stag...26_105_366
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#7
Scoot ligger som den anden sidste bygning. På Højre side.

Nr 119. Tror jeg det var. Han er nabo til en smed.

Og der står et lille skilt oppe på vinduet. og hvis dørern er låst. ringer du bare til ham. ellers går du bare om bag ved. Rundt om bygningen til højre. og ned af bakken i kældren. Her kan han jo også kan gemme sig.

Kommer selv fra kalundborg. Og fandt ham uden problemer i fredags.
Svar
#8
I min jagt på den bedste scooter til mit behov, har jeg efterhånden besøgt en del forhandlere i Storkøbenhavn og Roskilde. Her er jeg blevet præsenteret for meget varierende priser på klargøring, service. og reservedele. Spørgsmålstegn . Priser på klargøring svinger mellem 900 og 1300 med plade.

Desuden har jeg oplevet at en forhandler påstod, at det ikke er nødvendigt at servicere og skifte olie på en Kymco efter 300km, fordi motorerne er kørt til fra fabrikken. Og det hænger jo ikke rigtigt sammen med de intervaller, der opgivet i service manualerne, vel.

I den forbindelse ville jeg ønske at der fandtes en eller anden oversigt over seriøse/mindre seriøse forhandlere og værksteder. F.eks. synes jeg det er i orden at betale en højere pris, hvis man så kan stole på, at man får en ordentlig service på dyret. Jeg har da forståelse for at mekanikerne skal leve af det. Jeg har bare ikke lyst til at blive fuppet.

Jeg kender kun http://prisbillige.dk. Er der nogen herinde på BS, der kender andre. Eller kan det lade sig gøre at lave en tråd "Alt om forhandlere/værksteder" på samme måde som scootergrisens glimrende tråde om forskellige scootermodeller?

Hilsen Gammelsmølf

PS! I øvrigt vil jeg ønske alle medlemmer herinde et godt nytår og sige tak for alle de gode indlæg. De har indtil videre været den bedste kur mod forhandleres salgstalk.
Entdrosseln wir!
Svar
#9
#jlr

Synes det er en farlig tanke at lave et decideret register. Man kunne skrive sine erfaringer. Men et register eller lignende vil hurtigt være for dømmende og misvisende. DEt er ikke altid at en dårlig erfaring gør en forretning til noget lort, men den ene erfaring kan let koste et helt omdømme.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: