Søg Garagen Hej Gæst! Register

Joma Drivrem & Sideskjold
#1
Er der nogen der ved hvor man kan købe disse ting. Glem lige Texas Gigantco , da de ikke er store nok. Remmen har et mål : 729 17,7 30.
Jeg har igennem Thansen fejlagtigt bestilt begge dele og fant ud af at det ikke passede sammen.
Selvom at motorerne ligner hinnanden som tvillinger. Sideskjoldet er længere på Jomaen og alle skruehuller passer heller ikke.
Er der nogen som har undersøgt - eller prøvet det ???
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hej!
Det du har med at gøre når vi snakker skjolde er det samme som en CPI HUSSAR, bare ikke motor
Svar
#3
Takker for at du gør opmærksom på det . Er du sikker? Og ved du hvor det kan købes?
Svar
#4
Hej!
Du kan jo lige prøve at kigge her på det her link http://www.thansen.dk/products.asp?c=157...1681973912
Svar
#5
Du kan jo prøve at ringe til importøren i Esbjerg AGM SHOP på nr. 20209030.
Ham her jeg brugt et par gange med stor held.
Med venlig hilsen JOMA
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
En stor tak til dig Joma. Det hjalp mig og jeg har fået bestillingsnumrene som også er til Gigantco
-men bare andre numre end dem jeg brugte første gang, der er nemlig 2 slaks gigantco skjolde og remme. Men tak for rådet.
Svar


Forum spring: