Svar: 38
Tråde: 13
Tilmeldt: Mar 2007
Hej alle,
Jeg har en Texas free, den køre godt 45 km/t men det har problemer med at tage omdrejninger

når jeg skal have fart på, bliver jeg nød til at vride i gashåndtaget og derefter give slip vride igen give slip vride OSV. det er jeg død træt af, fordi det er irriterende at lave den bevægelse hele tiden, og gaskablet har ikke godt af det.. Hvad kan det være ??
På forhånd tak.
/Lasse ps. hvis jeg bare holder gassen i bund mister den fart.
Svar: 296
Tråde: 12
Tilmeldt: Dec 2006
Kan det ikke tænkes at din luftskrue,ved en del kørsel på ujævn vej og sådan, har skruet sig selv ud.Eller også møj i karburatoren.. Eller en for lille dysse..
Svar: 38
Tråde: 13
Tilmeldt: Mar 2007
Tak, problemet opstod pludseligt
Svar: 4.313
Tråde: 59
Tilmeldt: Jan 2006
Chek for utætheder mellem luftfilter og topstykke (indsugning), tit kan gummiet revne så den får falsk luft - hvilket svarer til for lille hoveddyse.
Svar: 296
Tråde: 12
Tilmeldt: Dec 2006
Ok. Kan vel også skyldes at der er fugt i tændrørshætten.. Eller defekt menbran.
Svar: 4.313
Tråde: 59
Tilmeldt: Jan 2006
skodacarsten Skrev:Ok. Kan vel også skyldes at der er fugt i tændrørshætten.. Eller defekt menbran.
Def. tændrør/hætte får motoren til at hakke (fejltænde) - næsten uanset hvor rpm. er henne.
Hans problem lyder derimod slemt som benzinmangel (dør ved fuld gas). En flækket gasspjældmembran fx. ja.
Svar: 296
Tråde: 12
Tilmeldt: Dec 2006
Nej så er der ikke nogen menbran jo. Min listo kørte fint op til ca 35. Og der fra og op til maks. satte den ud. Tabte også fart med fuld gas. Så jeg tog brønnen op.og gav fuld gas,og kunne så se et blåt skær nede ved hætten. lige der hvor den knækker.. og derefter købte jeg en ny tændhætte. og min maskine kører nu som en drøm igen. Kan jo hurtigt prøves af. Det kræver jo bare at det er meget mørkt,så kan man se gnisterene danse.
Svar: 38
Tråde: 13
Tilmeldt: Mar 2007
Jer som sagde den fik for meget luft havde ret

Har tjekket det

Du kører den fint igen, tak
Svar: 1.236
Tråde: 9
Tilmeldt: Nov 2005
Hvordan klarede du det, hvad var fejlen, og hvad har du gjort ?
Fortid mange biler og mortorcykler- NU Kawasaki er6f
Svar: 38
Tråde: 13
Tilmeldt: Mar 2007
Jeg skruede bare luftfilteret af og puttede 2 finger for indsugningen, så fik halv luft og så kørte den perfekt. Derefter kruede jeg luftfilteret på og justerede luftskruen
/Lasse