Søg Garagen Hej Gæst! Register

Texas Free 50/4 - Problemer med at komme på topfart
#1
Hej alle,
Jeg har en Texas free, den køre godt 45 km/t men det har problemer med at tage omdrejninger Fortvivlet når jeg skal have fart på, bliver jeg nød til at vride i gashåndtaget og derefter give slip vride igen give slip vride OSV. det er jeg død træt af, fordi det er irriterende at lave den bevægelse hele tiden, og gaskablet har ikke godt af det.. Hvad kan det være ??
På forhånd tak.

/Lasse ps. hvis jeg bare holder gassen i bund mister den fart.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Kan det ikke tænkes at din luftskrue,ved en del kørsel på ujævn vej og sådan, har skruet sig selv ud.Eller også møj i karburatoren.. Eller en for lille dysse..
Svar
#3
Tak, problemet opstod pludseligt Fortvivlet
Svar
#4
Chek for utætheder mellem luftfilter og topstykke (indsugning), tit kan gummiet revne så den får falsk luft - hvilket svarer til for lille hoveddyse.
Svar
#5
Ok. Kan vel også skyldes at der er fugt i tændrørshætten.. Eller defekt menbran.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
skodacarsten Skrev:Ok. Kan vel også skyldes at der er fugt i tændrørshætten.. Eller defekt menbran.



Def. tændrør/hætte får motoren til at hakke (fejltænde) - næsten uanset hvor rpm. er henne.

Hans problem lyder derimod slemt som benzinmangel (dør ved fuld gas). En flækket gasspjældmembran fx. ja.
Svar
#7
Nej så er der ikke nogen menbran jo. Min listo kørte fint op til ca 35. Og der fra og op til maks. satte den ud. Tabte også fart med fuld gas. Så jeg tog brønnen op.og gav fuld gas,og kunne så se et blåt skær nede ved hætten. lige der hvor den knækker.. og derefter købte jeg en ny tændhætte. og min maskine kører nu som en drøm igen. Kan jo hurtigt prøves af. Det kræver jo bare at det er meget mørkt,så kan man se gnisterene danse.
Svar
#8
Jer som sagde den fik for meget luft havde ret Grin Har tjekket det Smil Du kører den fint igen, tak
Svar
#9
Hvordan klarede du det, hvad var fejlen, og hvad har du gjort ?
Fortid mange biler og mortorcykler- NU Kawasaki er6f
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Jeg skruede bare luftfilteret af og puttede 2 finger for indsugningen, så fik halv luft og så kørte den perfekt. Derefter kruede jeg luftfilteret på og justerede luftskruen Grin

/Lasse
Svar


Forum spring: