Svar: 186
Tråde: 35
Hej bg
Hvis man nu bøjer pladerne længere ud fra membranen, så får den jo mere benzin, og må køre hurtigere.
Gør den det ?
Svar: 1.117
Tråde: 62
Hej!
Du må ikke bøje dem for meget da den så vil få for meget benzin..... Jeg har prøvet det.
Jeg ville købe en anden menbram
Svar: 1.432
Tråde: 37
Hej!
Kommer fuldstændigt an på hvad for en scooter du har. Jeg ved fx. at ALLE PGO modeller har denne begrænsning. Du skal bøde dem så de lige kan komme ned i motor blokken. Det gir en del mere bundtræk og topfart!
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
okay.. det er en cpi popcorn.
Svar: 8.383
Tråde: 350
Kristian12 Skrev:Hej!
Kommer fuldstændigt an på hvad for en scooter du har. Jeg ved fx. at ALLE PGO modeller har denne begrænsning. Du skal bøde dem så de lige kan komme ned i motor blokken. Det gir en del mere bundtræk og topfart!
Big'en årgang 2001, har ikke

.
Bare for en ordens skyld, så er det de 2 bronzefarvede plader, der skal bøjes.

. Men
IKKE for meget.
Svar: 1.432
Tråde: 37
Af nyere årgange så JPS

Jeg tror vidst at der er begrænset i membranen. Prøv da at bøje dem også se om den køre bedre?
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
har bøjet dem en lille smule, og det gav lidt, men ville lige spørge hvis man nu bøjede dem mere, om det så vil give mere, eller det var ligemeget
Kristian12 Skrev:Af nyere årgange så JPS
Jeg tror vidst at der er begrænset i membranen. Prøv da at bøje dem også se om den køre bedre?
Ja fra årgang 2003, tror jeg den blev begrænset

.
Noms Skrev:har bøjet dem en lille smule, og det gav lidt, men ville lige spørge hvis man nu bøjede dem mere, om det så vil give mere, eller det var ligemeget 
Jeg har kun prøvet at bøje membranpladerne på min Yamaha FS1. Og de blev bøjet 2-3 mm udad. Hvis de bliver bukket mere end det(gælder sikkert også for scootere) så tror jeg at scooteren får for meget benzin.
okay.. men det er bare nå jeg så på billedet
Link til Thansen. Så er pladerne meget længere ude end de er på min.
Noms Skrev:okay.. men det er bare nå jeg så på billedet http://www.thansen.dk/product.asp?c=1597...1681985270. Så er pladerne meget længere ude end de er på min.
Linket du'er ikke (endnu).
men det er bare en membran