Svar: 18
Tråde: 7
Tilmeldt: Dec 2007
Hey.
Jeg har en honda sfx som jeg har købt her for nylig, den har været lidt halv svær at starte, og jeg kan slet ikk starte den nu. Jeg har vasket den og tror mulighvis at batteriet derfor er gået i stykker.
Kan det være mit problem?
Svar: 4.964
Tråde: 106
Tilmeldt: Jul 2007
Der kan også være kommet vand i din cdi box ,har du brugt en højtryks spuler eller vandslange ,hvids den har fådet vand skal du nok have en ny cdi.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar: 18
Tråde: 7
Tilmeldt: Dec 2007
Har højtryksspulet den men kun kort.
Jeg har også et andet problem med kickstarteren, når jeg træder ned hopper den lissom ikk op igen, men man kan selv trække den op, skal jeg så ha en ny fjeder i eller skiftet den helt? Og er så'n en cdi dyr?
Svar: 4.964
Tråde: 106
Tilmeldt: Jul 2007
Kan huske da jeg selv hvade en Honda Sfx hvade den tidliger ejer også spulet den med en vandslange og cdien var gådet istykker.
Hved ikke hvad den koster men det var noget med at den var dyr i reseve dele men det kan være at den koster i omejgen af 500 moske merer aner det ikke.
Det med kickstarteren er nok fjederen inde i skjoldet som ikke sidder rigtigt eller at den er gådet istykker men den starter jo kun hvids cdi virker.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar: 1.236
Tråde: 9
Tilmeldt: Nov 2005
Sådan en fjeder skulle kunne holde i 25 år eller mere, tror kun det er akslen der går lidt stramt, har den ingen smøring begynder den at ruste eller tære, prøv at give den lidt olie, det er bla. det, der ligger i almindelig vedligehold.
Jeg vil tro at du kan få liv i den igen når vandet er fordampet, tændings systemer, altså fra tændrør og tilbage til tændspole, kan være meget følsomt over for vand og fugt. Mange problemer kan her forebygges med rengøring, og efterfølgende påsmøring med silikone.
Fortid mange biler og mortorcykler- NU Kawasaki er6f