Søg Garagen Hej Gæst! Register

Stoppet af politiet
#1
Hey..


Jeg er lige blevet stoppet på min scooter som er tunet osv.
Er der nogle der kender reglerne med hensyn til bøderne?
Og har hørt at man kan få nedsat prisen når man r under 18 eller studerende eller lign.?


På forhånd tak.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
christoff3r Skrev:Hey..


Jeg er lige blevet stoppet på min scooter som er tunet osv.
Er der nogle der kender reglerne med hensyn til bøderne?
Og har hørt at man kan få nedsat prisen når man r under 18 eller studerende eller lign.?


På forhånd tak.

Her er lidt at læse på Smil.

Bødetakster.
Svar
#3
Lækkert : D Tak.
Men jeg skal jo nok også til at købe nogle nye reservedele, så har kigget lidt på en udstødning som virker som en god udstødning, men vil godt lige have nogle med lidt forstand til at hjælpe mig evt?

http://www.scooter-shoppen.dk/default.as...&item=9259
Svar
#4
christoff3r Skrev:Lækkert : D Tak.
Men jeg skal jo nok også til at købe nogle nye reservedele, så har kigget lidt på en udstødning som virker som en god udstødning, men vil godt lige have nogle med lidt forstand til at hjælpe mig evt?

http://www.scooter-shoppen.dk/default.as...&item=9259


Den kender jeg ikke, så det må andre hjælpe med.
Svar
#5
Nå okay.
Men kender du så måske en anden udstødning som også skulle kunne give et hurtigt optræk?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
christoff3r Skrev:Nå okay.
Men kender du så måske en anden udstødning som også skulle kunne give et hurtigt optræk?

Gianelli Go, skulle være god. Eller måske en Turbo kit original. Ved bare ikke om de kan få's til en Honda SFX (går ud fra det er sådan en du har)??
Svar
#7
Har haft en Turbo Kit.
Begge udstødninger der er tale om, ( Gianelli Go & Turbo Kit ) er ulovlige ikke?
Svar
#8
christoff3r Skrev:Har haft en Turbo Kit.
Begge udstødninger der er tale om, ( Gianelli Go & Turbo Kit ) er ulovlige ikke?

Jow.
Svar
#9
En Gianelli Go kan jeg kun anbefale! Men du skal være opmærksom på at få en uden begrænsing i forrøret ellers skal du selv til at banke den ud! Gianelli Go´en larmer ikke særligt meget og gir en meget power. De fleste folk siger at det er en bedste ikke knæk udstødning.


Hvis du så en dag skulle blive stoppet og Politi manden begynder at snakke om din udstødning så siger du bare: Jeg ved godt den ikke er standart, den standarte rustede ihjel og jeg gik til en forretning og ville have en lovlig udstødning. Udstødningen har en begrænsning i forrøret og er E godkendt til 30´er. (Du peger ned på E mærket) Hehe det virkede ihvertfald for mig Smil

Forresten, hvorfor stak du ikke bare af?
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Kristian12 Skrev:En Gianelli Go kan jeg kun anbefale! Men du skal være opmærksom på at få en uden begrænsing i forrøret ellers skal du selv til at banke den ud! Gianelli Go´en larmer ikke særligt meget og gir en meget power. De fleste folk siger at det er en bedste ikke knæk udstødning.


Hvis du så en dag skulle blive stoppet og Politi manden begynder at snakke om din udstødning så siger du bare: Jeg ved godt den ikke er standart, den standarte rustede ihjel og jeg gik til en forretning og ville have en lovlig udstødning. Udstødningen har en begrænsning i forrøret og er E godkendt til 30´er. (Du peger ned på E mærket) Hehe det virkede ihvertfald for mig Smil

Forresten, hvorfor stak du ikke bare af?

Flot kommentar :?
Er man gammel nok til og kører på knallert er man sku også gammel nok til og tage bøden, han vidste jo godt han kørte ulovligt :wink:
Svar
#11
ChristianC Skrev:Flot kommentar :?
Er man gammel nok til og kører på knallert er man sku også gammel nok til og tage bøden, han vidste jo godt han kørte ulovligt :wink:

Det var jo lidt en joke Smil Men du skulle da bare have kørt væk. Nok om det.

Syntes du skal købe en Gianelli Go. De er dejlige-.
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#12
Kunne ikke rigtig hehe. Holdt og ventede på grønt, og pludselig stod der en og holdt mig på skulderen shock
Svar


Forum spring: