Svar: 3.837
Tråde: 268
Tilmeldt: Oct 2010
Jeg vil gerne bede dig om at bruge 2-3 minutter på at hjælpe andre brugere, ved at indtaste et par informationer om netop din scooter til vores Begrænsnings oversigt. På denne måde kan andre brugere se hvilke begrænsninger der er at finde på de forskellige scootere.
Skriv gerne så meget info omkring begrænsningerne som muligt, via: http://www.billig-scooter.dk/portal/begr...hp#tilfoej
Skriv venligst ikke blot: "Er begrænset i karburator".
- For der findes flere forskellige begrænsninger i karburator, så skriv gerne præcist hvilke begrænsninger din scooter har, feks: "Begrænset i karburator med en skrue under toplåget, og skive ved vario."
Jeg bukker og takker på forhånd pænt til alle dem som vil hjælpe.
Ps. Det er selvfølgelig 100% anonymt.
Svar: 44
Tråde: 7
Tilmeldt: Dec 2007
Hejsa
Kan se, at du selv kører listo, så derfor kender du nok begrænsnigerne på den, men har alligevel skrevet mit besyv med :wink:
Svar: 221
Tråde: 28
Tilmeldt: Nov 2007
Done, der mangler nok nogen, men de var så pillet før jeg overtog kværnen
Svar: 3.837
Tråde: 268
Tilmeldt: Oct 2010
Jeg takker da pænt til de foreløbige 5 brugere der ville ofre 2 minutter.
Svar: 1.170
Tråde: 34
Tilmeldt: May 2007
SLK Skrev:Jeg takker da pænt til de foreløbige 5 brugere der ville ofre 2 minutter.
Folk er nærige med bogstaverne som Dutch / Kragen plejer at skrive.
BOGSTAVER ER GRATIS!
:P
Skrevet af mig.
"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar: 44
Tråde: 7
Tilmeldt: Dec 2007
Jamen det var så lidt da. Det er da rart når der er nogen der gider, så er der altid nyt og spændende læsning herinde
Svar: 769
Tråde: 48
Tilmeldt: Feb 2007
Jeg har altså svaret på det der, for en måned siden eller lign. :wink:
Svar: 2.997
Tråde: 397
Tilmeldt: Dec 2005
Jeg kan se, at Agility er opdateret.
Den der begrænsning i karburator siger man godt nok bliver fjernet inden levering, da maskinen ellers har svært ved at starte.
Jeg gætter dog på, at det kan have haft noget at gøre med den underlige buldren, jeg bemærkede, når jeg skruede i bund, inden 'jomfrudommen' røg. Det var den pågældende mek'er, der gjorde mig opmærksom på den, men om det var ham der fjernede den plastic-dims (han viste mig en et par dage efter), vides ikke. Desværre er han ophørt
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar: 12.709
Tråde: 83
Tilmeldt: Aug 2006
walker1 Skrev:Jeg kan se, at Agility er opdateret.
Den der begrænsning i karburator siger man godt nok bliver fjernet inden levering, da maskinen ellers har svært ved at starte.
Jeg gætter dog på, at det kan have haft noget at gøre med den underlige buldren, jeg bemærkede, når jeg skruede i bund, inden 'jomfrudommen' røg. Det var den pågældende mek'er, der gjorde mig opmærksom på den, men om det var ham der fjernede den plastic-dims (han viste mig en et par dage efter), vides ikke. Desværre er han ophørt Både zzip og min forhandler har fortalt mig, at Kymco har gjort opmærksom på problemet med, at visse Agilityer, afhængig af produktionsland, kan have startvanskeligheder (nogle kan endog slet ikke startes hock: ) pga. begrænsningen i spjældet. Man er derfor blevet bedt om at fjerne den ved levering. Jeg er ikke mekaniker, så jeg ved ikke nøjagtigt, hvori begrænsningen består, men iflg. værkstedet, var det en anordning, der forhindrede spjældet (og gashåndtaget?) i at åbne helt ved fuld gas. Men det er der helt sikkert en guru eller to herinde, der kan fortælle os helt præcist :wink:
PS! Jeg har lige konstateret, at Kymco i Tyskland, nu leverer 6,2g's ruller i stedet for 6,5g's ruller som standard i variatoren. Nu mangler vi bare, at andre end østrigere kan få fingrene i en 82-dyse til Kymcokarburatoren :roll:
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar: 155
Tråde: 18
Tilmeldt: Dec 2007
Sårn der. Håber det kan bruges til noget
Svar: 221
Tråde: 28
Tilmeldt: Nov 2007
kragen Skrev:Både zzip og min forhandler har fortalt mig, at Kymco har gjort opmærksom på problemet med, at visse Agilityer, afhængig af produktionsland, kan have startvanskeligheder (nogle kan endog slet ikke startes hock: ) pga. begrænsningen i spjældet. Man er derfor blevet bedt om at fjerne den ved levering. Jeg er ikke mekaniker, så jeg ved ikke nøjagtigt, hvori begrænsningen består, men iflg. værkstedet, var det en anordning, der forhindrede spjældet (og gashåndtaget?) i at åbne helt ved fuld gas. Men det er der helt sikkert en guru eller to herinde, der kan fortælle os helt præcist :wink:
PS! Jeg har lige konstateret, at Kymco i Tyskland, nu leverer 6,2g's ruller i stedet for 6,5g's ruller som standard i variatoren. Nu mangler vi bare, at andre end østrigere kan få fingrene i en 82-dyse til Kymcokarburatoren :roll:
Det med dysen er da intet problem? Det er Kehin dyser, næsten magen til nogle fra pgo fandt jeg ud af. Jeg smed en 86 fra en pgo i min, passede 100% og der kunne jeg mærke en klar forskel.
Svar: 12.709
Tråde: 83
Tilmeldt: Aug 2006
ChristianC Skrev:Det med dysen er da intet problem? Det er Kehin dyser, næsten magen til nogle fra pgo fandt jeg ud af. Jeg smed en 86 fra en pgo i min, passede 100% og der kunne jeg mærke en klar forskel. Jo, det er Agility bliver ikke leveret med Kehin karburator, men med en Kymco karburator. I Kymco karburatoren har dysen en anden gevindstigning, end den gængse.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
|