Søg Garagen Hej Gæst! Register

Billig-Scooter spørger pænt om hjælp af brugere.
#1
Jeg vil gerne bede dig om at bruge 2-3 minutter på at hjælpe andre brugere, ved at indtaste et par informationer om netop din scooter til vores Begrænsnings oversigt. På denne måde kan andre brugere se hvilke begrænsninger der er at finde på de forskellige scootere.

Skriv gerne så meget info omkring begrænsningerne som muligt, via: http://www.billig-scooter.dk/portal/begr...hp#tilfoej

Skriv venligst ikke blot: "Er begrænset i karburator".
- For der findes flere forskellige begrænsninger i karburator, så skriv gerne præcist hvilke begrænsninger din scooter har, feks: "Begrænset i karburator med en skrue under toplåget, og skive ved vario."


Jeg bukker og takker på forhånd pænt til alle dem som vil hjælpe.

Ps. Det er selvfølgelig 100% anonymt.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hejsa

Kan se, at du selv kører listo, så derfor kender du nok begrænsnigerne på den, men har alligevel skrevet mit besyv med :wink:
Svar
#3
Done, der mangler nok nogen, men de var så pillet før jeg overtog kværnen Fræk
Svar
#4
Jeg takker da pænt til de foreløbige 5 brugere der ville ofre 2 minutter.
Svar
#5
SLK Skrev:Jeg takker da pænt til de foreløbige 5 brugere der ville ofre 2 minutter.

Folk er nærige med bogstaverne som Dutch / Kragen plejer at skrive.

BOGSTAVER ER GRATIS!

:P
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jamen det var så lidt da. Det er da rart når der er nogen der gider, så er der altid nyt og spændende læsning herinde Grin
Svar
#7
Jeg har altså svaret på det der, for en måned siden eller lign. :wink:
Svar
#8
Jeg kan se, at Agility er opdateret. Smil

Den der begrænsning i karburator siger man godt nok bliver fjernet inden levering, da maskinen ellers har svært ved at starte.

Jeg gætter dog på, at det kan have haft noget at gøre med den underlige buldren, jeg bemærkede, når jeg skruede i bund, inden 'jomfrudommen' røg. Det var den pågældende mek'er, der gjorde mig opmærksom på den, men om det var ham der fjernede den plastic-dims (han viste mig en et par dage efter), vides ikke. Desværre er han ophørt Ked af det
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
#9
walker1 Skrev:Jeg kan se, at Agility er opdateret. Smil

Den der begrænsning i karburator siger man godt nok bliver fjernet inden levering, da maskinen ellers har svært ved at starte.

Jeg gætter dog på, at det kan have haft noget at gøre med den underlige buldren, jeg bemærkede, når jeg skruede i bund, inden 'jomfrudommen' røg. Det var den pågældende mek'er, der gjorde mig opmærksom på den, men om det var ham der fjernede den plastic-dims (han viste mig en et par dage efter), vides ikke. Desværre er han ophørt Ked af det
Både zzip og min forhandler har fortalt mig, at Kymco har gjort opmærksom på problemet med, at visse Agilityer, afhængig af produktionsland, kan have startvanskeligheder (nogle kan endog slet ikke startes Fortvivlethock: ) pga. begrænsningen i spjældet. Man er derfor blevet bedt om at fjerne den ved levering. Jeg er ikke mekaniker, så jeg ved ikke nøjagtigt, hvori begrænsningen består, men iflg. værkstedet, var det en anordning, der forhindrede spjældet (og gashåndtaget?) i at åbne helt ved fuld gas. Men det er der helt sikkert en guru eller to herinde, der kan fortælle os helt præcist :wink:
PS! Jeg har lige konstateret, at Kymco i Tyskland, nu leverer 6,2g's ruller i stedet for 6,5g's ruller som standard i variatoren. Nu mangler vi bare, at andre end østrigere kan få fingrene i en 82-dyse til Kymcokarburatoren :roll:
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Sårn der. Håber det kan bruges til noget Smil
Svar
#11
kragen Skrev:Både zzip og min forhandler har fortalt mig, at Kymco har gjort opmærksom på problemet med, at visse Agilityer, afhængig af produktionsland, kan have startvanskeligheder (nogle kan endog slet ikke startes Fortvivlethock: ) pga. begrænsningen i spjældet. Man er derfor blevet bedt om at fjerne den ved levering. Jeg er ikke mekaniker, så jeg ved ikke nøjagtigt, hvori begrænsningen består, men iflg. værkstedet, var det en anordning, der forhindrede spjældet (og gashåndtaget?) i at åbne helt ved fuld gas. Men det er der helt sikkert en guru eller to herinde, der kan fortælle os helt præcist :wink:
PS! Jeg har lige konstateret, at Kymco i Tyskland, nu leverer 6,2g's ruller i stedet for 6,5g's ruller som standard i variatoren. Nu mangler vi bare, at andre end østrigere kan få fingrene i en 82-dyse til Kymcokarburatoren :roll:

Det med dysen er da intet problem? Det er Kehin dyser, næsten magen til nogle fra pgo fandt jeg ud af. Jeg smed en 86 fra en pgo i min, passede 100% og der kunne jeg mærke en klar forskel. Smil
Svar
#12
ChristianC Skrev:Det med dysen er da intet problem? Det er Kehin dyser, næsten magen til nogle fra pgo fandt jeg ud af. Jeg smed en 86 fra en pgo i min, passede 100% og der kunne jeg mærke en klar forskel. Smil
Jo, det er Græder Agility bliver ikke leveret med Kehin karburator, men med en Kymco karburator. I Kymco karburatoren har dysen en anden gevindstigning, end den gængse.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar


Forum spring: