Søg Garagen Hej Gæst! Register

Standard dyse på Agility ?
#1
Er der nogen der ved, hvad standard dyse-størrelsen er på Agility.

Min nye mek'er påstod, at der sad en 75er i maskinen, da han fik den ind, og at standard er (vist nok) 82. (Åbenbart ikke det store besvær med at udskifte den Smil )

Foreløbig ser det ud til at maskinen er blevet mere kulde-tolerant. Stadig kun svage starttendenser på el efter at have stået ude, men ellers betydeligt nemmere at få liv i.
De næste par dages kulde kan give yderligere info.
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Standarddysen på en Agility med Kymco karburator er 80, og den kan ikke udskiftes med anden størrelse, da gevindet på kymcodysen har en anden gevindstigning end den gængse, og Kymco leverer indtil videre kun størrelse 80 (i Østrig leveres dog enkelte med størrelse 82, hvilket skulle være den optimale størrelse). Skulle du af uransagelige årsager have været så heldig, at have fået et eksemplar med en Keihin eller Mikuni karburator, kan der bruges almindelige dyser. Får at få min dyse en anelse større, har jeg honet dysen lidt op med en dysehoner.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#3
Standarddysen på en Agility med Kymco karburator er 80, og den kan ikke udskiftes med anden størrelse, da gevindet på kymcodysen har en anden gevindstigning end den gængse, og Kymco leverer indtil videre kun størrelse 80 (i Østrig leveres dog enkelte med størrelse 82, hvilket skulle være den optimale størrelse). Skulle du af uransagelige årsager have været så heldig, at have fået et eksemplar med en Keihin eller Mikuni karburator, kan der bruges almindelige dyser. Får at få min dyse en anelse større, har jeg honet dysen lidt op med en dysehoner.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar


Forum spring: