Søg Garagen Hej Gæst! Register

Mini motor Kolding
#25
Vi er einge om de nye maskine fra Kina kommer efter det, men at sige de er på niveau med Aprilia og Piaggio det er altså noget vås. Jeg ved udemærket hvordan man har med sit nye produkt, det er bare verdens bedste - men normaltvis får man da øjnene op på et tidspunkt.

Hos os har vi heller ikke alverdens dele til div. Kina maskiner og kan heller ikke skaffe det. Der er pt. så mange importører og mange mærker, at det kan være svært at vide hvem der bliver og hvem der lukker "i morgen".
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#26
nej jeg siger ikke på nogen måde mit produkt er verdens beste de knallerter var sprit nye da jeg købte dem og de dyreste modeller der kunne fås og den jeg har nu er en regal raptor aprillaen havde bøvl med gear skift den ene til 24000 og den anden til 20000 der må man sige er noget skrammel og piaggioen skulle have nyt cyl og stempel efter 15000km aldrig kørt ulovlig jeg er tilfreds med den jeg har har ikke ofret noget på den efter 5000km inu forhandlernes problem er PRISEN en kina reperer man ikke på en ny motor koster kun 2tussre hvem laver sådan noget til den pris
Svar
#27
nej jeg siger ikke på nogen måde mit produkt er verdens beste de knallerter var sprit nye da jeg købte dem og de dyreste modeller der kunne fås og den jeg har nu er en regal raptor aprillaen havde bøvl med gear skift den ene til 24000 og den anden til 20000 der må man sige er noget skrammel og piaggioen skulle have nyt cyl og stempel efter 15000km aldrig kørt ulovlig jeg er tilfreds med den jeg har har ikke ofret noget på den efter 5000km inu forhandlernes problem er PRISEN en kina reperer man ikke på en ny motor koster kun 2tussre hvem laver sådan noget til den pris
Svar
#28
Sputte Skrev:...Vi er einge om de nye maskine fra Kina kommer efter det, men at sige de er på niveau med Aprilia og Piaggio det er altså noget vås...
Tjah, enig eller ej! Faktum er, at Aprilia regner med, at hovedparten af deres scootermodeller skal produceres i Kina i samarbejde med Jincheng Corporation, og det samme gør sig gældende med Piaggio, der ligeledes forventer, at hovedparten ( 2/3!) af deres produktion skal ske hos Zongshen Foshan i Kina. Honda og Peugeot, er allerede igang.
"Italian Vespa motor scooter maker Piaggio plans to produce as many as 10 scooter models at a restructured joint venture in China, according to Forbes magazine, which noted that the troubled firm aims to crank out 300,000 scooters per year within three years - some two-thirds as much as its global shipments last year"

Så hvis man ikke vil servicere kunder med en scooter "made in China", så bliver der langt mellem kunderne :wink:
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#29
Sputte Skrev:...Vi er einge om de nye maskine fra Kina kommer efter det, men at sige de er på niveau med Aprilia og Piaggio det er altså noget vås...
Tjah, enig eller ej! Faktum er, at Aprilia regner med, at hovedparten af deres scootermodeller skal produceres i Kina i samarbejde med Jincheng Corporation, og det samme gør sig gældende med Piaggio, der ligeledes forventer, at hovedparten ( 2/3!) af deres produktion skal ske hos Zongshen Foshan i Kina. Honda og Peugeot, er allerede igang.
"Italian Vespa motor scooter maker Piaggio plans to produce as many as 10 scooter models at a restructured joint venture in China, according to Forbes magazine, which noted that the troubled firm aims to crank out 300,000 scooters per year within three years - some two-thirds as much as its global shipments last year"

Så hvis man ikke vil servicere kunder med en scooter "made in China", så bliver der langt mellem kunderne :wink:
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#30
kragen Skrev:Tjah, enig eller ej! Faktum er, at Aprilia regner med, at hovedparten af deres scootermodeller skal produceres i Kina i samarbejde med Jincheng Corporation, og det samme gør sig gældende med Piaggio, der ligeledes forventer, at hovedparten ( 2/3!) af deres produktion skal ske hos Zongshen Foshan i Kina. Honda og Peugeot, er allerede igang.
"Italian Vespa motor scooter maker Piaggio plans to produce as many as 10 scooter models at a restructured joint venture in China, according to Forbes magazine, which noted that the troubled firm aims to crank out 300,000 scooters per year within three years - some two-thirds as much as its global shipments last year"

Så hvis man ikke vil servicere kunder med en scooter "made in China", så bliver der langt mellem kunderne :wink:

Med den sætning i klar hukommelse så husk at der er forskel på en "kina model" og en Europæer lavet i kina.

Løsninger og tekniske funktioner og gennemtænktheden er en helt anden på en Europæer end på en Kineser. Og om det er en kineser eller en italiener der sætter den sammen. Det er dybest set underordnet. Hovedsagen er at manden der gør det går op i det han gør.
Svar
#31
Europæerne har større krav til delene end Kineserne selv har - tror det er udslagsgivende. Vi siger absolut ikke nej til dem hos os, men tager da vores forbehold overfor det.
Svar


Forum spring: