Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hvad med en klub??
#1
Jeg har tænkt på om det kunne være en ide med en klub hvor vi kunne mødes og hjælpe hinanden med rep. og vedligehold af vores scooter. For mit eget vedkommende, så er jeg gået hen og blevet 47 år og da jeg sidst havde en knallert i -75, kunne jeg selv lave de fleste ting, nu har jeg købt en Texas Chili ( Baotian Rebel) og kunne godt tænke mig lidt praktisk hjælp til at komme i gang igen. Hvad siger I ? Er det noget som der er interesse for ? Hvis der allerede er noget i gang så vil jeg meget gerne høre om det
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Har været oppe og vende et par gange. Indtil videre, er der kun touringklubben Smil. Men idéen er da god.
Svar
#3
Jeg tror der er mange der er interesseret, som Jps osse er inde på.
Men som mange af de andre gange den har været oppe at vende, har problemet tit været hvor det skulle foregå. Da man helst skulle ordne maskinerne i tørvejr, værktøj og vigtigst af alt hvor kaffemaskinen skal stå. Der har aldrig været nogle der har mulighed for at lægge lokaler til og folk er som regel heller ikke villige for at betale for et.
Men jeg er da med på ideen som sædvanlig Smil, bare det kommer til at ligge i Danmark (Sjælland) :P
Svar
#4
Er med dig daniel Smil
Svar
#5
Det kunne være godt til foråret Smil

Vi må finde en rig der kører på scooter som evt. kan ligge lokaler/betale det hele ...

Sjælland er aldrig en dårlig placering :wink:
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hej Willy.

Tour arrangøren DutchDK har haft dette emne oppe og vende i september måned.
Se mere i denne tråd: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...v%E6rksted


Ps. Velkommen på BS. Smil
• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Svar
#7
Hej alle

Bare det at der er interesse for en form for klub er jo positivt, det er første skidt. Da jeg bor i Ishøj vil jeg starte med at rette henvendelse til Ishøj kommunde. De har en gokart bane med tilhørende værksted, det kan være en mulighed og er det måske allerede. Jeg vender tilbage når jeg har hørt fra dem

Hilsen Willy
Svar
#8
Willy Skrev:Hej alle

Bare det at der er interesse for en form for klub er jo positivt, det er første skidt. Da jeg bor i Ishøj vil jeg starte med at rette henvendelse til Ishøj kommunde. De har en gokart bane med tilhørende værksted, det kan være en mulighed og er det måske allerede. Jeg vender tilbage når jeg har hørt fra dem

Hilsen Willy
Der var ligesom en begyndende mulighed, da Chode var aktiv herinde. Det var nok mest for MC'er, men han var da ikke bleg for at snakke med os 'små-kravl' også Blink med øjet

Men en eller anden form for netværk, kunne være fint.
Beklageligvis må det jo nok foregå på en eller anden form for regions-basis. Det er lidt langt for jyderne at skulle til Slagelse, for københavnerne at skulle til Tønder, eller for JPS (og næsten alle andre!) at skulle til Bornholm. Fortvivletcooter:
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
#9
Nu vil jeg da lige blande mig i denne debat om en klub. Det var også en ide jeg var med på hvis det var, men jeg synes ikke at jeg høre noget fra nogen på fyn som måske var med på denne ide.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Helt sikkert en god idé!
Men som det allerede er nævnt, kræver det nok en "regions-mæssig" planlægning, så det bliver så let som muligt for alle.

Undertegnede er i hvert fald med på idéen i eller omkring Århus - og jeg skal gerne sponsorere en kaffemaskine! :wink:

/Wifebeater
VGA Versus 4T LC kørt 4500 km.


Svar
#11
Det er en fin idé syns jeg, og jeg vil gerne være med hvis det blir til noget.

Og det passer mig faktisk os fint at det er i ishøj selvom jeg bor på amager.....den tur tager sku ikke så lang tid.

Jeg har flere gange kørt til greve uden problemer nemlig.
Svar
#12
Jeg har fået svar fra Ishøj kommunde
Ideen er ikke blevet afvist. De vender tilbage efter nytår
Det jeg skrev til dem var at vi har brug for en klub hvor vi alle kan komme uanset alder og det er for at hygge, reparerer og vedligeholde vores scootere, jeg foreslog Ishøj Motorcenter da de har alle faciliteterne Hvis det bliver til noget så er det jo bare at gøre det samme andre steder i landet, hvorefter vi kan kæde de lokale klubber sammen hvis det har interesse

God jul og godt nytår

Willy
En dårlig dag på vandet er altid bedre end en god dag på arbejdet.
Svar


Forum spring: